Marcelcammenga

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mail betalingen

Beste ziggo ik zal een mail krijgen vanwege 150 euro over temaken maar ik heb nog niks gehad ik wil niet weer in de problemen komen

mvg marcel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

 Hey @Marcelcammenga, welkom op de Community! 
 

Ik wil ook helemaal niet dat jij ergens mee in de problemen komt. Ik ben dan ook gelijk op de speur gegaan naar wat er jou kant op had moeten komen! Super goed dat je de Community hiervoor hebt gevonden. 

 

Als ik onder je abonnement kijk, zie ik dat je gisteravond de mail toch hebt gekregen en dat je direct het bedrag hebt overgemaakt! Dat is dus gelukkig helemaal goed gekomen.

Mocht je hier verder nog vragen over hebben, stel ze dan gerust! 

Ik wens je voor nu verder een hele fijne donderdag 🙂                                                                                                                                                                 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, morgen hier langskomen in dit topic en de juiste stappen kunnen zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

 Hey @Marcelcammenga, welkom op de Community! 
 

Ik wil ook helemaal niet dat jij ergens mee in de problemen komt. Ik ben dan ook gelijk op de speur gegaan naar wat er jou kant op had moeten komen! Super goed dat je de Community hiervoor hebt gevonden. 

 

Als ik onder je abonnement kijk, zie ik dat je gisteravond de mail toch hebt gekregen en dat je direct het bedrag hebt overgemaakt! Dat is dus gelukkig helemaal goed gekomen.

Mocht je hier verder nog vragen over hebben, stel ze dan gerust! 

Ik wens je voor nu verder een hele fijne donderdag 🙂                                                                                                                                                                 

Uitgelicht topic