Ik heb onder mijn account van Ziggo vier e-mailadressen aangemaakt: A, B, C en D.
Nu wil ik e-mailadres D automatisch laten doorsturen naar een ander e-mailadres (niet van Ziggo). Dat lukt niet, want nu wordt mijn privé-mailadres (A) ook doorgestuurd naar het nieuwe mailadres.
Als ik vervolgens een filterregel toepas, dan lukt dat ook niet.
Filterregel is:
voorwaarde: als D dan naar nieuw e-mailadres
Ook dat werkt niet. Weet iemand wat het probleem is?
Als ik de filterregel heb ingesteld, dan herkent de mail mijn e-mailadressen niet meer.
Wat is er aan de hand? of wat doe ik verkeerd?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@PvdBe schreef:Ik kan in mail.ziggo.nl geen e-mailadres selecteren. Ik kan wel een filterregel maken met oud mailadres doorsturen naar nieuw mailadres
Als u een regel wilt instellen zodat nieuw ontvangen mail vanuit mailbox D wordt doorgestuurd, dan moet u bij mail.ziggo.nl inloggen op mailbox D en daar de doorstuur regel instellen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je die mail adressen aangemaakt als alias onder een ander emailadres of als los email adres onder E-mailadressen?
Hallo,
u moet de betreffende doorstuur regel wel aanmaken, in de juiste mailbox. Wilt u dat mail vanuit mailbox D wordt doorgestuurd, dan zal u in mailbox D de regel moeten aanmaken.
Het zijn volgens mij losse e-mailadressen (maar wel onder mijn account). Bij Mijn Ziggo staat onder producten bij mijn internet dat ik 6 e-mailadressen kan aanmaken. Ik heb er dus 4 aangemaakt.
Ik kan in mail.ziggo.nl geen e-mailadres selecteren. Ik kan wel een filterregel maken met oud mailadres doorsturen naar nieuw mailadres
@PvdBe schreef:Ik kan in mail.ziggo.nl geen e-mailadres selecteren. Ik kan wel een filterregel maken met oud mailadres doorsturen naar nieuw mailadres
Als u een regel wilt instellen zodat nieuw ontvangen mail vanuit mailbox D wordt doorgestuurd, dan moet u bij mail.ziggo.nl inloggen op mailbox D en daar de doorstuur regel instellen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.