1
Vraag
2
Reacties
PvdBe

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mail automatisch doorsturen

Ik heb onder mijn account van Ziggo vier e-mailadressen aangemaakt: A, B, C en D.

Nu wil ik e-mailadres D automatisch laten doorsturen naar een ander e-mailadres (niet van Ziggo). Dat lukt niet, want nu wordt mijn privé-mailadres (A) ook doorgestuurd naar het nieuwe mailadres.

Als ik vervolgens een filterregel toepas, dan lukt dat ook niet.

Filterregel is:

voorwaarde: als D dan naar nieuw e-mailadres

Ook dat werkt niet. Weet iemand wat het probleem is?

 

Als ik de filterregel heb ingesteld, dan herkent de mail mijn e-mailadressen niet meer.

Wat is er aan de hand? of wat doe ik verkeerd?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@PvdBe  schreef:

Ik kan in mail.ziggo.nl geen e-mailadres selecteren. Ik kan wel een filterregel maken met oud mailadres doorsturen naar nieuw mailadres


Als u een regel wilt instellen zodat nieuw ontvangen mail vanuit mailbox D wordt doorgestuurd, dan moet u bij mail.ziggo.nl inloggen op mailbox D en daar de doorstuur regel instellen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75184Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je die mail adressen aangemaakt als alias onder een ander emailadres of als los email adres onder E-mailadressen?

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

u moet de betreffende doorstuur regel wel aanmaken, in de juiste mailbox. Wilt u dat mail vanuit mailbox D wordt doorgestuurd, dan zal u in mailbox D de regel moeten aanmaken.

PvdBe
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het zijn volgens mij losse e-mailadressen (maar wel onder mijn account). Bij Mijn Ziggo staat onder producten bij mijn internet dat ik 6 e-mailadressen kan aanmaken. Ik heb er dus 4 aangemaakt.

PvdBe
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan in mail.ziggo.nl geen e-mailadres selecteren. Ik kan wel een filterregel maken met oud mailadres doorsturen naar nieuw mailadres

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@PvdBe  schreef:

Ik kan in mail.ziggo.nl geen e-mailadres selecteren. Ik kan wel een filterregel maken met oud mailadres doorsturen naar nieuw mailadres


Als u een regel wilt instellen zodat nieuw ontvangen mail vanuit mailbox D wordt doorgestuurd, dan moet u bij mail.ziggo.nl inloggen op mailbox D en daar de doorstuur regel instellen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic