Longdude

Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Mail adres wachtwoord wijzigen

Hallo ik wil mijn alias email account wijzigen, niet het adres maar wel het wachtwoord. Via mijn ziggo --> producten --> internet zie ik het emailadres niet en met de verwijzing naar webmail kan ik het ook niet vinden. Bellen met de klantenservice gaat niet, daar wordt aangegeven dat dit probleem niet telefonisch kan worden opgelost.

 

Kan iemand mij hier helpen? Het adres is gelekt en het wachtwoord ook dus ik heb er wel haast mee

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

In je Mijn Ziggo ga je naar producten > internet > Ziggo mail > email instellen om daar je ww te wijzigen

Bekijk in context

19 Reacties 19
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

In je Mijn Ziggo ga je naar producten > internet > Ziggo mail > email instellen om daar je ww te wijzigen

Longdude
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dank je, maar daar staat alleen het primaire adres en geen alias

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Een moderator kan je dan wellicht verder helpen.  Men komt op werkdagen langs de topics. In de weekeinden is men beperkt aanwezig.

Ik heb het bij hen neergelegd.

Longdude
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dank voor je hulp in ieder geval!

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @Longdude. Een alias is een mailadres adres zonder inbox, met een verwijzing naar een e-mailadres die wel een inbox heeft. Het wachtwoord die erbij hoort is die van het hoofd mail adres. Door dat wachtwoord aan te passen is ook het wachtwoord van de alias aangepast. Het is wel gek dat je jouw alias niet ziet in Mijn Ziggo. Heb je nog andere mailadressen van Ziggo behalve je hoofdaccount?

Longdude
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hi,

 

Dank voor je reactie!

 

Mijn hoofdemail heeft een ander wachtwoord dan mijn alias. Hoofdemail gebruik ik ook niet, deze is ook een keertje in een hacker database terecht gekomen ( nog in de quicknet periode) daar krijg ik heel veel spanning in. Daarom heb ik toen een alias aangemaakt. En ja, bijzonder dat deze niet zichtbaar is, ik knijp hem wel een beetje en wil het zsm oplossen.

 

Ik heb geen andere mail adressen, of ik moet abuis zijn en mijn email die ik wil veranderen is geen alias 

Longdude
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Spanning = spam 

Longdude
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Enfin, óf het systeem is er achter gekomen óf een moderator heeft hier meegelezen en heeft mijn account geblokkeerd, hij staat dus nu op slot wat op zich een goed gevoel geeft. Ik kan echter nog steeds niet mijn wachtwoord wijzigen, ook niet via de handleiding die in de mail over mijn geblokkeerde account wordt gelinkt.

Ik hoop dat iemand gauw een oplossing kan bedenken zodat ik de mail ook weer kan gebruiken.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@Anne H  is moderator van dienst. Mogelijk heeft hij e.e.a. in werking gezet.  Morgen zijn de moderators weer aanwezig.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Longdude Zet het emailadres achter je huisnummer in je Ziggo community profiel, dan kan gekeken worden waar dat emailadres thuishoort.

Heb je eerder een ander abonnement gehad met een ander klantnummer?

Longdude
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Heb ik gedaan, goeie tip!

Longdude
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo community,

 

Weer een stapje verder, ik zie in mijn ziggo --> producten --> internet al mijn mail adressen staan. Ik heb van het gehackte mail adres het wachtwoord gewijzigd en ingelogd via webmail van ziggo. Toen een testmail verstuurd naar mijn Gmail alleen krijg ik nog wel de melding dat de box is geblokkeerd voor uitgaande berichten, ik zou na maximaal een uur weer berichten kunnen verzenden, daarna kan ik hopelijk de knop "markeer voor oplossing" indrukken.

 

Dank zover!!

Longdude
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hmm we zijn nu een paar uur verder en ik kan nog steeds niks verzenden, ontvangen gaat wel.

 

Vergeet ik iets?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Longdude,

 

Volgens mijn gegevens is de blokkade gisteravond opgeheven. Werkt het vandaag weer?

Longdude
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb nogmaals mijn "mijn Ziggo" wachtwoord gewijzigd en ook van mijn mail adres en toen kon ik weer verzenden.

S.Kamta

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste moderator, ik heb hetzelfde issue m.b.t. een emailaccount dat onder een oud contract is afgesloten. Ik zie dat account niet staan in Mijn Ziggo en kan mijn wachtwoord dus niet wijzigen. Dat laatste heb ik nodig om alles over te zetten naar een nieuwe PC.
Hulp gevraagd!

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@S.Kamta goed dat je het even vraagt.

We gaan eens kijken. Kan je in je profielgegevens je postcode en huisnummer toevoegen en daarachter, tussen haakjes, het e-mailadres in kwestie? 

 

S.Kamta

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Jacob zojuist toegevoegd in mijn profiel

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@S.Kamta dankje. Ik zie een melding van eerder contact met de klantenservice. 

Aangezien dit e-mailadres op geen enkele manier aan jouw gegevens is gekoppelt, is het helaas niet mogelijk dit te herstellen in je Mijn Ziggo. Dat omdat het e-mailadres nooit onder dit klantnummer heeft gestaan. Sorry!

Misschien kan je tijdelijk je belangrijke e-mailberichten naar een ander e-mailadres sturen en daarna via je eigen Mijn Ziggo een eigen, nieuw e-mailadres aanmaken. Dan heb je dit soort kuren in de toekomst niet vaker. 

Uitgelicht topic