Sokonomi

Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Mag je zelf een webshop hosten met Ziggo Zakelijk?

Zie titel; mag ik mijn webshop zelf hosten?

 

Ik heb een Ziggo Zakelijk 700/40 abonnement, en wil graag weten of ik op mijn eigen homelab een webserver mag inrichten en hosten via dit abonnement. Dat het KAN weet ik, maar MAG het ook?

 

Ik heb al een server 24/7 draaien voor andere bedrijfszaken, en heb een dikke internet verbinding, dus waarom zou ik dan nog webhosting gaan betalen, vroeg ik me dan af. Bovendien is het makkelijker ivm. backup en veiligheid, om alles zelf in huis te hebben.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Sokonomi een terechte vraag! 

 

De details over deze materie kan je het beste even via deze weg aankaarten. Daar kunnen ze je zeker weten alle informatie verschaffen die je nodig hebt.

Succes! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@Sokonomi 

 

Dit is het particuliere Ziggo klanten helpen klanten forum en wij weten hier ook niet veel van zakelijk.

 

Je kan toch gewoon Ziggo zakelijk bellen ? met deze vraag ? 

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Sokonomi een terechte vraag! 

 

De details over deze materie kan je het beste even via deze weg aankaarten. Daar kunnen ze je zeker weten alle informatie verschaffen die je nodig hebt.

Succes! 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Sokonomi  schreef:

...mag ik mijn webshop zelf hosten?

 

Ik heb een Ziggo Zakelijk 700/40 abonnement...

 

...en heb een dikke internet verbinding...


Of dat mag, dat weet ik niet.

Een 700/40 abonnement is voor u ( aan de download kant ) waarschijnlijk inderdaad een "...dikke verbinding...". Maar voor klanten ( aan de upload kant ) is de 700/40 misschien niet erg veel. Vooral, als er erg veel klanten tegelijkertijd browsen op uw website, u daarop veel grafisch 'werk' hebt staan en u zelf ( intern) ook veel van die verbinding gebruik maakt. Dus die dikke verbinding geldt voornamelijk voor u en niet echt voor uw klanten. Dus als het ( hopelijk ) erg druk op uw website wordt, iets om dan in de gaten te houden.

Uitgelicht topic