Ik ben bezig een nieuwe connectbox te installeren.
In geavanceerde instellingen heb ik bij macfiltering ‘toestaan’ aangevinkt.
En vervolgens de Mac adressen van de apparaten die ik wil toestaan ingevoerd.
Het lijkt er echter op dat deze nu geblokkeerd worden ipv toegestaan.
Wat vreemd is. Als ik de ingevoerde adressen had willen blokkeren had ik de optie 'blokkeren’ wel aangevinkt.
Ik wil uitdrukkelijk filteren op toegestane apparaten. Weet iemand hoe ik dit kan instellen?
En weet iemand hoe ik de apparaten die nu ingevoerd zijn weer kan wissen?
Ik heb in de lijst ‘wissen’ achter een aantal apparaten aangevinkt. Maar zowel verversen als instellingen opslaan heeft geen effect. De apparaten blijven er op staan.
Is er misschien een fatsoenlijke handleiding beschikbaar voor de connectbox. En dan bedoel ik niet de instalatiehandleiding. Maar een gedetilleerde waarin staat hoe dit soort geavanceerde instellingen werkt?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.