Ik heb net met de Ziggo medewerker een tijdslot op de router ingevuld. Maar in de smart wifi app heb ik geen optie om de apparaten daar aan te koppelen. Wij hebben thuis een game verslavende minderjarige zoon, waar we mee in therapie zitten en wat ons betreft mag de router (dus niemand op internet,wifi od) van 18-19 uur en na 00.00 uur. Hoe moet ik dit doen??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kunt ook via de webinterface van het modem (bereikbaar via 192.168.178.1) de betreffende MAC-adressen toevoegen aan het filter. Zie de pagina Geavanceerde instellingen, Beveiliging, MAC-filtering.
Als je TP-Link Deco's of andere losse access points gebruikt, dan moeten deze niet in router mode geconfigureerd zijn. Voor de zeshoekige SmartWifi pods is dit niet van toepassing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Log hier in voor het maken van deze instellingen:
https://smartwifiweb.ziggo.nl/nl/expert-settings/mac-filtering.html
Je kunt ook via de webinterface van het modem (bereikbaar via 192.168.178.1) de betreffende MAC-adressen toevoegen aan het filter. Zie de pagina Geavanceerde instellingen, Beveiliging, MAC-filtering.
Als je TP-Link Deco's of andere losse access points gebruikt, dan moeten deze niet in router mode geconfigureerd zijn. Voor de zeshoekige SmartWifi pods is dit niet van toepassing.
Goedemiddag @Helga2 en welkom op de Ziggo Community!
Wat een vervelende en heftige situatie waarin jullie zitten. Hebben de tips van @Bert en @tobiastheebe geleid tot het gewenste effect? Heel veel sterkte in ieder geval!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.