1
Vraag
2
Reacties
GL068

Level 3
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Mac adres doorgeven voor eigen router

Op welke manier geef ik het mac adres door voor een eigen router. Ik lees verschillende dingen, doorgeven met dubbele punt of streepjes of alles aan elkaar. Kan iemand hier een duidelijk antwoord op geven?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes
6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes
GL068
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Maar hoe voer je het in. Dubbele punt of streepjes of alleen de cijfers en letters?

puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1064Likes

In het voorbeeld staan streepjes maar een mac adres is normaal :

maar geef het eens in zonder er iets tussen te zetten en kijk dan eens of dat geaccepteerd wordt.

Karel.

Level 16
  • 1832Posts
  • 222Oplossingen
  • 1195Likes

Gewoon proberen met streepjes, dubbelepunt of aan elkaar. Als dat ook niet lukt probeer het met de Mijn Ziggo app vanaf een andere smartphone of tablet als je die mogelijkheid hebt. Mij is het ook gelukt na gebruik van een andere iPhone. Was wel afgelopen augustus en de Mijn Ziggo app is inmiddels al een paar keer geupdatet. Wat natuurlijk de invoer van MAC adressen in de app kapot gemaakt kan hebben. Weet zelf niet meer of ik nu met of zonder dubbelpunten/streepjes heb ingevoerd.

 

Als het niet lukt dan moet een moderator je verder kunnen helpen of koppelen aan Ziggo medewerkers die wel de MAC adressen kunnen invoeren.

 

Blijf ook dit topic volgen https://community.ziggo.nl/t5/Internet/FRITZ-Box-6690-geregistreerd-en-vervolgens-geen-internet-via/...

 

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Is het gelukt, @GL068?

GL068
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Volgende week proberen. Heb nog geen tijd gehad. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic