Op welke manier geef ik het mac adres door voor een eigen router. Ik lees verschillende dingen, doorgeven met dubbele punt of streepjes of alles aan elkaar. Kan iemand hier een duidelijk antwoord op geven?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Maar hoe voer je het in. Dubbele punt of streepjes of alleen de cijfers en letters?
In het voorbeeld staan streepjes maar een mac adres is normaal :
maar geef het eens in zonder er iets tussen te zetten en kijk dan eens of dat geaccepteerd wordt.
Gewoon proberen met streepjes, dubbelepunt of aan elkaar. Als dat ook niet lukt probeer het met de Mijn Ziggo app vanaf een andere smartphone of tablet als je die mogelijkheid hebt. Mij is het ook gelukt na gebruik van een andere iPhone. Was wel afgelopen augustus en de Mijn Ziggo app is inmiddels al een paar keer geupdatet. Wat natuurlijk de invoer van MAC adressen in de app kapot gemaakt kan hebben. Weet zelf niet meer of ik nu met of zonder dubbelpunten/streepjes heb ingevoerd.
Als het niet lukt dan moet een moderator je verder kunnen helpen of koppelen aan Ziggo medewerkers die wel de MAC adressen kunnen invoeren.
Blijf ook dit topic volgen https://community.ziggo.nl/t5/Internet/FRITZ-Box-6690-geregistreerd-en-vervolgens-geen-internet-via/...
Is het gelukt, @GL068?
Volgende week proberen. Heb nog geen tijd gehad.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.