chullotm

Level 3
  • 54Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Maanden lange blijvende storing, signaal verlies internet uit de muur

De afgelopen 7 maanden heb ik heel vaak en heel lang, soms meerdere keren per dag en soms meer dan 1 dag aaneengesloten, dat er signaalverlies is naar mijn modem. Ik ben al meer dan een half jaar met jullie bezig om dit probleem proberen op te lossen; ik heb diverse keren al gebeld, ik heb chatsessies gehad met jullie medewerkers, de modem is in 2020 al 3 x vervangen, net als alle bijhorende kabels, Ziggo heeft al meerdere keren een monteur gestuurd, alles is al meerdere keren nagekeken, maar het signaalverlies vanuit de muur naar mijn modem blijft maar voortduren. Op zulke momenten heb ik geen internet via LAN, geen wifi, geen werkende huistelefoon en geen goede verbinding naar mijn media box, daardoor heb ik geen Ziggo On Demand/Ziggo XL. Om jullie een idee te geven hoe vaak dit gebeurd heb ik va sept. 2020 een dagboek bijgehouden wanneer en hoe laat, dit probleem zich voor heeft gedaan:

Sept 2020:

17de om 13.30 uur/18de 13.35 + 21.35/19de 03.35+12.50+18.45+21.05/20ste 01.35+13.00+18.35+21.35/21ste 12.45+17.45+19.25/22ste 07.55+13.25+13.45+19.05/26ste 13.40/29ste om 13.30.

Oktober 2020:

9de om 15.05 uur/12de 19.30/16de 18.55+19.25+20.10/21ste 16.28/27ste om 05.00+06.30.

November 2020:

4de om 12.30+19.00+19.40+23.55 uur/6de 12.47+19.40/7de 04.00+13.00/8ste 16.30/11de 02.00/17de 14.40/18de 12.30/19de om 08.00.

December 2020:

6de om 05.30+11.00+12.30.

Januari 2021:

9de v.a. 07.00-15.30!

Nou zijn dit alleen maar dagen en tijden wanneer ik het gemerkt heb dat de modem het niet doet, er zullen zeker nog op vele dagen problemen zijn geweest toen ik of niet thuis was of ik geen internet gebruikte of ik sliep!

Graag uw hulp, want ik ben er HELEMAAL klaar mee! Daarnaast is mij al maanden geleden telefonisch verteld door een medewerker van Ziggo dat als de problemen zich blijven voordoen dat ik compensatie zal krijgen op mijn volgende factuur voor het bovenstaande omdat het belachelijk is om zo lang al en zoveel problemen te ervaren met product levering. Ik krijg nl. geen waar voor mijn geld, dat begrijpen jullie vast ook wel.

 

mvg,

Tamas Mudri

114 Reacties 114
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

welke mediabox heb je?

zou je een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) en de versterker splitter kunnen maken

kun je ook een printscreen maken van de down en upstream

https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van...

chullotm
Topicstarter
Level 3
  • 54Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je antwoord maar ook het aop en splitter is reeds vervangen door de monteur die het laatst bij mij is geweest; ook heeft hij toen de modem, alle kabels vervangen, tevens is mijn mediabox recentelijk ook vervangen (ook met nieuwe kabels, hdmi etc). Er is dus niets met mijn apparatuur en de aop, kabels etc aan de hand. Mijn down en upstream is ook in orde als de signaal binnen komt. Alleen op die momenten als mijn modem geen signaal ontvangt uit de muur dan heb ik de reeds bovenstaande beschreven problemen. Het heeft dus geen zin om een printscreen te maken van mijn down,- en upstream want nu werkt alles naar behoren. Immers ik ben nu online (anders kan ik je niet antwoorden); als ik de problemen ervaar dan heb ik helemaal geen downstream, alleen een beetje upstream.

Alles is al bekend bij Ziggo, ze sturen om de paar maanden een monteur op mijn aanvraag, ze meten alles na, vervangen alles en gaan weer weg met de mededeling ‘ bel maar als het weer niet goed gaat’ en na paar maanden begint alles overnieuw. Het probleem zit in de elktr. kast beneden bij onze flat, die is diep weggezakt in de grond, de monteurs kunnen nauwelijks bij om de kast open te maken, ze moeten het uitgraven met een schep. Alle monteurs klagen erover (en het zou opgelost worden, lees verhoogd worden tot straatniveau) maar uiteindelijk doet niemand wat behalve alles vervangen. Ik snap die gasten niet, ik bedoel als bijv. de GSM zendmast waar mijn mobiel haar verbieding vandaan krijgt niet goed doet dan gaat mijn provider toch ook niet iedere keer mijn Nokia mobieltje vervangen???

Ziggo moet dit op kunnen lossen maar er ze verdikken het!

Ik heb nog nooit aan deze Community deelgenomen, ik dacht dat een medewerker van Ziggo dit zou lezen (hebben ze al hoor maar toch) en het voor eens op zou lossen maar ik begrijp dat jij een ‘ gewoon’ een gebruiker bent en geen technisch medewerker van Ziggo. 

Bedankt voor je moeite maar door printscreens up to loaden en te vertellen welk type mediabox ik heb wordt het probleem niet verholpen.

Groet. Tamas

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes
chullotm wrote:

Bedankt voor je antwoord maar ook het aop en splitter is reeds vervangen door de monteur die het laatst bij mij is geweest; ook heeft hij toen de modem, alle kabels vervangen, tevens is mijn mediabox recentelijk ook vervangen (ook met nieuwe kabels, hdmi etc). Er is dus niets met mijn apparatuur en de aop, kabels etc aan de hand. Mijn down en upstream is ook in orde als de signaal binnen komt. Alleen op die momenten als mijn modem geen signaal ontvangt uit de muur dan heb ik de reeds bovenstaande beschreven problemen. Het heeft dus geen zin om een printscreen te maken van mijn down,- en upstream want nu werkt alles naar behoren. Immers ik ben nu online (anders kan ik je niet antwoorden); als ik de problemen ervaar dan heb ik helemaal geen downstream, alleen een beetje upstream.

Alles is al bekend bij Ziggo, ze sturen om de paar maanden een monteur op mijn aanvraag, ze meten alles na, vervangen alles en gaan weer weg met de mededeling ‘ bel maar als het weer niet goed gaat’ en na paar maanden begint alles overnieuw. Het probleem zit in de elktr. kast beneden bij onze flat, die is diep weggezakt in de grond, de monteurs kunnen nauwelijks bij om de kast open te maken, ze moeten het uitgraven met een schep. Alle monteurs klagen erover (en het zou opgelost worden, lees verhoogd worden tot straatniveau) maar uiteindelijk doet niemand wat behalve alles vervangen. Ik snap die gasten niet, ik bedoel als bijv. de GSM zendmast waar mijn mobiel haar verbieding vandaan krijgt niet goed doet dan gaat mijn provider toch ook niet iedere keer mijn Nokia mobieltje vervangen???

Ziggo moet dit op kunnen lossen maar er ze verdikken het!

Ik heb nog nooit aan deze Community deelgenomen, ik dacht dat een medewerker van Ziggo dit zou lezen (hebben ze al hoor maar toch) en het voor eens op zou lossen maar ik begrijp dat jij een ‘ gewoon’ een gebruiker bent en geen technisch medewerker van Ziggo. 

Bedankt voor je moeite maar door printscreens up to loaden en te vertellen welk type mediabox ik heb wordt het probleem niet verholpen.

Groet. Tamas

dit is een klant helpt klant community ooo zitten hier moderator op die kun je herkennen aan ziggo achter hun naam zoals @Lycke Ziggo  

dat verhaal dat het aop goed is horen we zo vaak achteraf blijkt er dan toch iets niet in orde te zijn zoals een connector of splitter die niet is afgeschermd tegen digitenne en 4g of iets dat verkeerd is aangesloten zoals modem op versterker, een foto zegt meer dan 1000 woorden vandaar dat ik toch vraag om een foto te plaatsen

als het aan de meterkast beneden licht dan zou daar eens een monteur naar moeten kijken of een moderator zou een moeten kijken wat de mogelijkheden zijn om het op te lossen  zou je eens een foto van die meterkast kunnen maken

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @chullotm 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

De reden waarom je je tot de Community moet wenden is natuurlijk des te minder plezant. Ik begrijp dat je al langere tijd problemen ervaart en helemaal in deze periode is een stabiele verbinding belangrijker dan ooit. Ik zie ook dat je in september 2020 twee monteurs over de vloer hebt gehad, maar dat het probleem nog steeds aan de orde van de dag is. De laatste monteur geeft aan dat de EV inderdaad slecht bereikbaar was, maar dat hij ondanks de hinder wel de EV heeft nagekeken. De monteur heeft de kabel gepulst (geen schade) en heeft in de EV alle kabels gecontroleerd en een connector daar vervangen. 

Als ik nu de netwerkmonitoring bekijk dan zie ik daarin eigenlijk geen bijzonderheden. Er is een klein moment (14 januari rond 18:00) dat de upstream even omhoog is geschoten, maar dit moment was kortstondig. Alles ziet er op basis van de netwerkmonitoring dus stabiel uit. Uit jouw verhaal begrijp ik echter dat jij de diensten als allesbehalve stabiel ervaart. Er moet dan toch een oorzaak zijn waardoor jij deze uitval ervaart. Laten we dit tot de bodem uitzoeken. Ondanks dat je zelf aangeeft het overbodig te vinden om foto's te uploaden van je AOP wil ik je toch vragen om deze hier te delen. Een foto zegt namelijk meer dan 1000 woorden en wij kunnen op afstand niet zien wat de monteur in september verder heeft gedaan bij jou in huis. 
 

chullotm
Topicstarter
Level 3
  • 54Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor al jullie antwoorden maar de laatste monteur die bij mij was heeft overal foto’s van genomen en heeft mij laten zien op zn mobiel hoe de EV verzakt is, die beneden bij mijn flat is, tevens heeft hij, zoals ik al eerder zei/schreef de aop vervangen, alsmede de splitter, kabels en de modem dus laten we niet opnieuw het wiel proberen uit te vinden. Ik wil niet ondankbaar overkomen maar ik heb geen smartphone alleen een desktop computer (PC), dus ik kan geen foto’s hier en daar maken en uploaden, wellicht had ik dat eerder moeten vermelden :).

De meest recente storingen waren trouwens op 9 jan. tussen 07.00 en 15.30 uur (geen internet via LAN en geen wifi en geen telefoon en geen On Demand) en op 14 jan. tussen 16.50 en 20.39 uur (soms geen internet via LAN, soms geen wifi, soms geen telefoon en soms geen On Demand).

Ik heb zelf OCPS, dus het is voor mijn geestelijke toestand nauwelijks uit te houden!

gr. Tamas

 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Jammer dat het niet mogelijk is om enkele foto's up te loaden hier @chullotm, maar met alleen een desktop gaat dat inderdaad wat lastig 😉

De problemen die je ervaart zijn schrijnend en het is erg teleurstellend dat dit al zo lang duurt. Zoals gezegd zien we bij de netwerkmonitoring weinig bijzonderheden en in ieder geval niet terug wat jij ervaart in de praktijk. Ik ben daarom bang dat we hier aan handen en voeten gebonden zijn en dat we bij aanhoudende problemen opnieuw een monteur moeten aansturen. Sta je hiervoor open? En zo ja, op welke dag en welk dagdeel (ochtend of middag) past dit het best voor jou?

chullotm
Topicstarter
Level 3
  • 54Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste Erik,

Dank voor je antwoord!

Ja, ik zou het zeer waarderen als jullie een monteur langs zouden kunnen sturen; ik ben ook van mening dat dit probleem alleen op te lossen is als (wederom) een expert bij mij langs zou komen. k ben elke dag thuis, het beste komt mij uit als de monteur in de middag komt behalve tussen 5-11 febr.

Ik hoor het wel wanneer het jullie uitkomt.

gr. Tamas

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @chullotm 

Sorry dat je door de verhuizing van onze Community langer op een reactie hebt moeten wachten. Ik heb de monteur voor je ingepland op maandag 1 februari tussen 08:00-13:00 uur. Komt de afspraak niet gelegen dan kun je deze wijzigen in Mijn Ziggo of via de link in de e-mail die je krijgt ter bevestiging van de afspraak. 

chullotm
Topicstarter
Level 3
  • 54Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je bericht; afspraak op 1 febr. a.s. is prima voor mij.

Dank.

Tamas Mudri

chullotm
Topicstarter
Level 3
  • 54Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste Cecilia,

 

Ik krijg net een email van Ziggo i.v.m. de aankomende afspraak van 1 febr waarbij ik geïnformeerd wordt dat ik moet betalen voor de monteur, lees hieronder:

"Werk en kosten
Voor het vaste be­drag van € 50 bent u zeker van een oplos­sing. Al het nodige werk en materiaal zi­jn inbegrepen, ook de voorrijkosten. De reparaties aan het Ziggo netwerk, appara­tuur die u van ons leent of aan het eers­te aansluitpunt in huis zijn natuurlijk altijd voor onze rek­ening. De enige uitz­ondering is een sign­aalversterker, die verkoopt de monteur tegen kostprijs. Al­le kosten zijn inclu­sief btw en zetten we op uw maandelijkse factuur. Op de repa­ratie krijgt u 28 da­gen garantie, op geb­ruikt materiaal 2 ja­ar.
Extra werkzaamhe­den
Wilt u naast verh­elpen van de storing dat de monteur nog extra werkzaamheden uitvoert, zoals door­trekken van kabels, aansluiten van appar­atuur of optimaliser­en van Wifi in huis? Voor € 15 per kwart­ier helpt de monteur graag."

 

Dit is belachelijk, met alle respect, nadat je mijn verhaal hierboven hebt gelezen en je mij aangeboden hebt om het allemaal tot de bodem uit te laten zoeken door een monteur te sturen denk je of Ziggo toch niet echt dat ik maar één euro ga betalen???

Ik zou compensatie van jullie moeten krijgen n.a.v. alles wat ik meegemaakt heb en nog steeds meemaak door het signaalverlies van het internet, het niet kunnen gebruiken van On Demand, geen telefoonsignaal....maar zeker niet betalen voor iets waar ik niets maar helemaal niets aan kan doen!!

Graag je reactie, want als dit echt waar is dan ga ik wel ergens anders €100-€150 p.m. uitgeven aan abbonementskosten.

Gr.

Tamas Mudri

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @chullotm,

Je hebt inderdaad een standaard bevestigingsmail ontvangen. Sorry dat dit je liet schrikken.

In de mail staat zelf eigenlijk al dat je geen zorgen om kosten hoeft te hebben. 
Je hebt namelijk zelf het volgende in dit topic aangeven:  ''het aop en splitter is reeds vervangen door de monteur die het laatst bij mij is geweest; ook heeft hij toen de modem, alle kabels vervangen, tevens is mijn mediabox recentelijk ook vervangen (ook met nieuwe kabels, hdmi etc).''
Op dat geplaatste materiaal zit 2 jaar garantie: 


Daarnaast: als het probleem in het netwerk zit, is de monteur ook kosteloos.
Nu zie ik helaas dat je de afspraak van vandaag hebt laten annuleren, sta na deze toelichting open voor een nieuwe afspraak?

chullotm
Topicstarter
Level 3
  • 54Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste Erik,

Dank voor je antwoord; indd als de monteur kostenloos is, zijn jullie van harte welkom bij mij, want op 31jan. jl. is de modem wederom uren lang uitgevallen v.a. 03.00 uur tot in de ochtend. Ik heb meerdere xren mijn modem vd stroom moeten halen, meerdere xren moeten inloggen op mijn modem voordat ná uren en uren opeens alles het weer deed.

Ik hoor het wel wanneer de monteur komt.

Gr. Tamas

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Begrijpelijk verzoek Tamas! Een instabiele verbinding is uiteraard niet de bedoeling.
Voor volgende week heb ik daarom een nieuwe afspraak gemaakt tussen 0800-1300 uur.
Via Mijn Ziggo kun je de afspraak eenvoudig wijzigen als het onverhoopt niet schikt.
Houd wel rekening met deze Corona maatregelen.

Houd ons op de hoogte 🙂
 

chullotm
Topicstarter
Level 3
  • 54Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt Erik!

Ik heb de email ontvangen over de aankomende afspraak met de monteur op 16febr. Het wordt indd tijd dat het verholpen wordt want de afgelopen dgn is de modem zo vaak en lang uitgevallen dat ik er moedeloos van wordt:

Van 4febr 12.00 tot 5febr 20.00 uur (aanééngesloten) en op 7febr om 09.30+09.53+10.30+1950 uur op 8febr van 08.30 tot 13.00 uur en op 9febr om 06.30 uur.

Op deze tijden geen internet, geen wifi, geen thuistelefoon en geen mogelijkheid om On Demand Movies/Series te kijken. En dit zijn alleen maar de afgelopen laatste paar dagen....vreselijk!

Gr.

Tamas Mudri

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Dat kan ik mij voorstellen, dit klinkt inderdaad vreselijk 😞
Ik ben blij dat we nu concrete vervolgstappen hebben gezet, wordt vervolgd! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hoe gaat het nu, @chullotm ? 🙂 

chullotm
Topicstarter
Level 3
  • 54Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is nog steeds vreselijk, elke dag (vaak als er zonnig weer) is valt mijn modem meerdere keren pd, en vaak uren aanééngesloten uit. De afg 2 weken zijn er 2 monteurs bij mij geweest, één op 16 febr (dezelfde monteur die in sept 2020 al bij mij geweest was) en heeft nu wederom dezelfde metingen verricht; bij de aop en ook op de straatkant bij de verdeelkast en kwam tot dezelfde conclusie als in sept vorig jaar. Er moest een technische medewerker van Ziggo langskomen om de leiding te gaan pulsen (de verdenking is dat er een knik in de leiding is). Nu in febr en ook in sept vorig jaar heeft hij deze conclusie doorgebeld naar Ziggo maar in sept heeft jullie medewerker hem geen gelijk gegeven en stond erop dat eerst de modem opnieuw vervangen moest worden (ook al was de modem, de splitter, en alle kabels in 2020 reeds 2 keer al vervangen). Het pulsen moest maar wachten want daar zag hij niets in. Nu 5 maanden later en ca. 150 storingen verder werd er toch besloten om op 18 febr een andere monteur bij mij langs te sturen om meer gedetaileerd alles na te kijken. Jullie monteur is oo 18febr jl indd bij mij thuis geweest, heeft alles doorgemetenen heeft heel veel storingen ontdekt in het ontvangen en het terugkaatsen van de signalen. Zoveel storingen dat hij een nieuwe ticket ging aanmaken om te kunnen achterhalen waar va de straatkant de knik in de leiding zou zitten. Ik moest rekening houden met weken totdat dit oogelost zou kunnen worden want in het slechtste geval zou ook bij de Gemeente een vergunning aangevraagd moeten worden om graafwerkzaamheden uit te mogen voeren om bij de leidingen te kunnen komen. Intussen heb ik bijna dagenlijkse doorlopende storingen ivm het uitvallen van mijn modem:

11febr 13.15 tot 15.00 uur+12febr om 06.48 en 07.23 en 11.55 en 18.24 en 19.38 en 20.30 en 21.16 en om 22.15 uur+ 13febr om 01.00 en 08.35 uur+14febr om 05.45 en 13.35 en 15.05 uur+ 20febr om 11.55 en 12.30 en 13.10 en 19.30+ 21febr om 13.00 en 15.30 tot 18.30 en 19.30 en 19.54 en 21.09 uur.

Ik zou je/jullie willen aanraden om het logboek van de monteurs erbij te pakken voor meer gededaileerd omschrijving vd problemen. Afsluitend wil ik nog benadrukken dat ik al bijna 10 maanden lang zulke lange storingen ervaar; nu komen er elke dag zonnige dgn aan dus ik voel de frustraties alweer toenemen mbt aankomende storingen. Vorig jaar zomer tijdens de hittegolven in NL had ik dagenlijkse ca. 6-10 uur aan storingen maar ik heb alle storingen va september 2020 pas bijgehouden. Ik heb geen enkele idee hoe Ziggo zoveel storingen nog mij gaat kunnen compenseren, want niet vergeten door het uitvallen van mijn modem heb ik niet alleen geen internet via Lan maar ook geen wifi, geen On Demand, geen Movies/Series XL, geen mogelijkheid om te bellen met vaste tel aansluiting maar ook haperend beeld op TV, zelfs het zappen tussen de kanalen is een ergenis omdat het veel langer duurt als normaal. Ik betaal elke maand gemiddeld €100 maar kan de helft van de dag niet normaal genieten van de door jullie asngeboden betaalde diensten en dat al bijna 10 maanden lang!

Gr. Tamás Mudri 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Helaas, jammer dat er nog steeds zoveel problemen zijn en met name wanneer het zonnetje lekker schijnt. Ik zie in het systeem dat er een netwerkmonteur bij je langs is geweest en dat deze problemen in ons netwerk geconstateerd heeft. Intern is er een ticket aangemaakt om deze problemen aan te pakken. Volgens dat ticket moet zo'n 17 meter aan kabel vervangen worden en daar is het nu wachten op.

 

Ik hoop dat de herstelwerkzaamheden snel en zonder een lang traject uitgevoerd kunnen worden zodat je weer storingsvrij kunt genieten van onze diensten. Een compensatie is zeker op zijn plaats zodra het euvel is opgelost. We maken dat met je in orde zodra de problemen aangepakt zijn en je diensten weer naar behoren functioneren.

chullotm
Topicstarter
Level 3
  • 54Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste Lycke,

 

De afgelopen week (week 😎 waren er abnormaal veel en langdurig storingen:

22febr 16.05 tot 17.45+23febr 14.50,15.35,20.05 tot de volgende dag de 24ste 06.35 uur,12.50,13.40,18.05,18.42 tot 20.33,22.52+25febr om 08.20,15.50,18.45,21.05 tot 22.50+26febr om 13.00,13.15,18.50,19.15,20.00,20.39,21.10,22.23,23.05 uur+27febr om 13.15,14.10,23.08,23.37 uur+28febr van 05.00 tot 12.48, van 12.50 tot 16.00, van 17.38 tot 18.40 en van 19.40 tot 21.35. Vannacht 1mrt is wederom alles uitgevallen van 00.10 tot 13.30!!

Ik weet niet hoelang de reparaties gaan duren maar ik zal jullie wekenlijks berichten hoe vaak mijn modem iedere keer uitvalt. Naast het wegvallen van het internet, telefoon en Ziggo on demand, valt de laatste week ook regelmatig mijn mediabox vanzelf uit, tijdens tv kijken schakeld ie zich vanzelf uit. Als ik dan midden in een film zit die ik kijk vanuit de dvr dan begint de film weer va het begin, dus dan moet ik minuten lang doorspoelen tot ik ongeveer gebleven was. En de laatste probleem is dat alles wat ik van tv opneem met de dvr mediabox, blokkerig beeld heeft vanwege de storingen. Dit is echt heel erg, ik kan net zo goed mijn oude dvd speler of mijn vhs speler afstoffen en uit de kast halen want dat doet het beter dan jullie geleverde diensten. Mocht je weten wanneer de kabel van 17m vervangen gaat worden dan hoor ik het graag want de ontwetenheid elke dag opnieuw of en hoeveel minuten p.d. ik van jullie diensten überhaupt gebruiken kan maken is bijna net zo erg als de storingen zelf.

Gr.

Tamás Mudri 

Uitgelicht topic