Beste Lycke,
De afgelopen week (week 😎 waren er abnormaal veel en langdurig storingen:
22febr 16.05 tot 17.45+23febr 14.50,15.35,20.05 tot de volgende dag de 24ste 06.35 uur,12.50,13.40,18.05,18.42 tot 20.33,22.52+25febr om 08.20,15.50,18.45,21.05 tot 22.50+26febr om 13.00,13.15,18.50,19.15,20.00,20.39,21.10,22.23,23.05 uur+27febr om 13.15,14.10,23.08,23.37 uur+28febr van 05.00 tot 12.48, van 12.50 tot 16.00, van 17.38 tot 18.40 en van 19.40 tot 21.35. Vannacht 1mrt is wederom alles uitgevallen van 00.10 tot 13.30!!
Ik weet niet hoelang de reparaties gaan duren maar ik zal jullie wekenlijks berichten hoe vaak mijn modem iedere keer uitvalt. Naast het wegvallen van het internet, telefoon en Ziggo on demand, valt de laatste week ook regelmatig mijn mediabox vanzelf uit, tijdens tv kijken schakeld ie zich vanzelf uit. Als ik dan midden in een film zit die ik kijk vanuit de dvr dan begint de film weer va het begin, dus dan moet ik minuten lang doorspoelen tot ik ongeveer gebleven was. En de laatste probleem is dat alles wat ik van tv opneem met de dvr mediabox, blokkerig beeld heeft vanwege de storingen. Dit is echt heel erg, ik kan net zo goed mijn oude dvd speler of mijn vhs speler afstoffen en uit de kast halen want dat doet het beter dan jullie geleverde diensten. Mocht je weten wanneer de kabel van 17m vervangen gaat worden dan hoor ik het graag want de ontwetenheid elke dag opnieuw of en hoeveel minuten p.d. ik van jullie diensten überhaupt gebruiken kan maken is bijna net zo erg als de storingen zelf.
Gr.
Tamás Mudri