Wilhelmina1

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

IK was hier al eerder en ben een beetje traag, dus daarom opnieuw. @Bert vroeg om mijn up en downstream gegevens en netwerkhistorie. Hierbij:

 

 

9 Reacties 9
puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Wilhelmina1 Ik zie helemaal geen Upstream kanalen, zijn die er niet?

Dat zouden er minstens 4 of zelfs 6 moeten zijn.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Wilhelmina1

Er lijkt wat data te missen. Wil je die alsnog delen?

Wilhelmina1
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bijgaand de gevraagde gegevens tot en met vandaag. Het waren er inderdaad meer.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Wilhelmina1 Gezien de ruis die op je modem te zien is in zo'n korte tijd, verwacht ik mogelijk een te oude 1e plaats waar Ziggo je woning binnenkomt.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Wilhelmina1
Net als @Bert ben ik wel benieuwd naar de foto van de plaats waar Ziggo de woning binnenkomt, wil je die hier nog delen?

Wilhelmina1
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hierbij de foto.

Overigens doet het probleem zich nu al twee weken niet voor...

Maar ik heb evengoed graag jullie deskundige advies. Het kan zo weer mis zijn is mijn ervaring.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Wilhelmina1 Ik zie zo geen acute oorzaak, mocht het weer voorkomen, laat het hier weten, dan kan de volgende stap gezet worden.

Wilhelmina1
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ok Bert, dank je wel.Als het weer misgaat, dan meld ik me

Uitgelicht topic