1
Vraag
2
Reageer en help mee
LaurensH

Level 6
  • 119Posts
  • 2Oplossingen
  • 22Likes

MDD message timeout

Goedendag,

 

Recent heb ik wat problemen met de internetverbinding tussen mijn Fritzbox en Ziggo, de synchronisatie valt uit het niets dan ineens weg. 

 

Nu zie ik dat er netwerkonderhoud zal plaatsvinden volgende week. Op dit moment staat het OFDMA kanaal nog voor de ATDMA kanalen. Wanneer ik het Ziggo modem aansluit werkt die wel gewoon maar krijg ik ontzettend veel MDD message timeouts, enig idee waarom dat kan komen en wat dat überhaupt betekent ?

LaurensH_0-1670596061828.png

 

Nu gebruikt ik op mijn fritzbox experimentele software dus daar kunnen de problemen betreft sync ook gwn de dupe van zijn. Maar ik vond de MDD errors wel merkwaardig.  De T3 timeouts zijn ook niet goed als ik het modem herstart, naar ongeveer 1 uurtje ziet alles er weer normaal uit en komen er geen nieuwe errors:

LaurensH_1-1670596337519.png

Wil graag de mening van de community horen. Misschien domme opmerking maar kan de koude weersomstandigheden niet problemen veroorzaken?

 

Mvg,

 

Laurens

 

81 Reacties 81
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik lees alleen niet op welke bepaling ziggo ertoe verplicht is om ondersteuning (en dus eigen modem ) uit te lezen ze moesten het toestaan that's it 

caesar

Level 17
  • 4140Posts
  • 70Oplossingen
  • 1327Likes

@MR_CHIP 

En wat zou Ziggo zeggen als de eigenaar van het modem toegang krijgt tot de modem instellingen ? Je kunt dan plotseling allerlei interessante zaken gaan instellen, bijvoorbeeld de snelheid.

 

Als Ziggo zegt dat het eigen modem volledig voor de consument is, dan moet dat ook mogelijk en toegestaan zijn.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic