Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedendag,
Recent heb ik wat problemen met de internetverbinding tussen mijn Fritzbox en Ziggo, de synchronisatie valt uit het niets dan ineens weg.
Nu zie ik dat er netwerkonderhoud zal plaatsvinden volgende week. Op dit moment staat het OFDMA kanaal nog voor de ATDMA kanalen. Wanneer ik het Ziggo modem aansluit werkt die wel gewoon maar krijg ik ontzettend veel MDD message timeouts, enig idee waarom dat kan komen en wat dat überhaupt betekent ?
Nu gebruikt ik op mijn fritzbox experimentele software dus daar kunnen de problemen betreft sync ook gwn de dupe van zijn. Maar ik vond de MDD errors wel merkwaardig. De T3 timeouts zijn ook niet goed als ik het modem herstart, naar ongeveer 1 uurtje ziet alles er weer normaal uit en komen er geen nieuwe errors:
Wil graag de mening van de community horen. Misschien domme opmerking maar kan de koude weersomstandigheden niet problemen veroorzaken?
Mvg,
Laurens
ik lees alleen niet op welke bepaling ziggo ertoe verplicht is om ondersteuning (en dus eigen modem ) uit te lezen ze moesten het toestaan that's it
En wat zou Ziggo zeggen als de eigenaar van het modem toegang krijgt tot de modem instellingen ? Je kunt dan plotseling allerlei interessante zaken gaan instellen, bijvoorbeeld de snelheid.
Als Ziggo zegt dat het eigen modem volledig voor de consument is, dan moet dat ook mogelijk en toegestaan zijn.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...