1
Vraag
2
Reacties
asje

Level 2
  • 9Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

MAC Filtering blokkadetijd nog steeds in zomer -2 uur en in winter -1 uur instellen?

Ik heb hier op de community in oudere posts gelezen dat je bij de MAC Filtering de blokkadetijd die je wilt instellen in de zomer 2 uur vroeger en in de winter 1 uur vroeger moet instellen om de internetblokkade op de juiste NL tijd in te laten gaan en te laten opheffen. 

Dus als ik wil dat de internetblokkade duurt van 00.00 - 05.00 dan stel ik de blokkadetijd in de zomer in op 22.00 - 03.00 en in de winter van 23.00-04.00.

Geldt dat nu nog steeds of is dat inmiddels veranderd?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
asje
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Op dit moment (zomertijd) lopen de tijden die je insteld voor internetblokkade gelijk aan de werkelijke NL tijd. Het is dus niet nodig de internetblokkade -1 of -2 uur in te stellen. Ik hoop dat dat met wintertijd ook zo is.

Dank voor de tip.👍  Ik heb het uitgeprobeerd met een ander apparaat. 

Dus als ik wil dat de internetblokkade duurt van 00.00 - 05.00 dan stel ik de blokkadetijd in op 00.00 - 05.00 uur.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Ik heb daar de laatste tijd niets meer over gelezen of kunnen vinden.

Het zal een kwestie van uitproberen worden.

asje
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Hoi Bert, Dank je wel voor je reactie. Jammer, dat dat niet helemaal duidelijk is. Dan ga ik het inderdaad maar gewoon uitproberen. Als de blokkadetijd van de Playstation te vroeg in gaat dan zal dat vast niet ongemerkt en in stilte voorbijgaan.  😄

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Of het wordt een uurtje langer kunnen gamen.🙂

 

Je zou het ook nog even voor één of ander apparaat overdag kunnen proberen en kijken wanneer die geblokt wordt.

asje
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Op dit moment (zomertijd) lopen de tijden die je insteld voor internetblokkade gelijk aan de werkelijke NL tijd. Het is dus niet nodig de internetblokkade -1 of -2 uur in te stellen. Ik hoop dat dat met wintertijd ook zo is.

Dank voor de tip.👍  Ik heb het uitgeprobeerd met een ander apparaat. 

Dus als ik wil dat de internetblokkade duurt van 00.00 - 05.00 dan stel ik de blokkadetijd in op 00.00 - 05.00 uur.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

TOP dank voor je bevestiging, dat kan anderen ook op weg helpen.🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic