Cees1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

M4 Deco installeren en WiFi op Connectbox uitschakelen

Ik krijg de WiFi niet uitgeschakeld omdat het wachtwoord van het modem niet wordt herkend. Ook zegt de WiFi Assistant dat ik niet verbonden ben met internet terwijl ik toch internet op m’n iPad heb ( zonder 4gkaart)

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hi 

De reset knop ingedrukt houden https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Hoe-zet-ik-mijn-modem-terug-naar-de-fabrieksinstellinge....

 

Modem gaat dan terug naar fabrieksinstellingen en dan zou je met het bijgeleverde wachtwoord weer in je modem moeten kunnen inloggen

 

 

 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Cees1
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Wat onhandig dat je niet kunt inloggen in de interface van je modem. Wanneer je de melding krijgt dat je wachtwoord niet wordt herkend, dan is het raadzaam om zoals @Ronihd al aangeeft het modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. 

Wil je ons laten weten of het is gelukt? Zo niet, dan kan ik altijd nog de wifi voor je uitschakelen op jouw Ziggo modem. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hi 

De reset knop ingedrukt houden https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Hoe-zet-ik-mijn-modem-terug-naar-de-fabrieksinstellinge....

 

Modem gaat dan terug naar fabrieksinstellingen en dan zou je met het bijgeleverde wachtwoord weer in je modem moeten kunnen inloggen

 

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Cees1
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Wat onhandig dat je niet kunt inloggen in de interface van je modem. Wanneer je de melding krijgt dat je wachtwoord niet wordt herkend, dan is het raadzaam om zoals @Ronihd al aangeeft het modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. 

Wil je ons laten weten of het is gelukt? Zo niet, dan kan ik altijd nog de wifi voor je uitschakelen op jouw Ziggo modem. 

Cees1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo allebei, na nogmaals de procedure te hebben doorlopen is het me nu gelukt om via de fabrieksinstellingen van het modem wifi uit te zetten en kan nu gebruikmaken van de M4 Deco boosters. Bedankt voor jullie reactie.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Ah, dat is super om te horen @Cees1. Fijn dat het is gelukt en je nu gebruik kunt maken van de Deco M4. Ik zal dit draadje dan ook gaan sluiten. Veel plezier met deze Wifiboosters en mocht je verdere vragen in de toekomst hebben, dan weet je ons te vinden. 

Uitgelicht topic