1
Vraag
2
Reacties
Mirandakok81

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Lsc smart stopcontact installeren icm connectbox

Hoi,

Het lukt me maar niet om de slimmer stopcontacten van LSC te installeren. De app herkent hem wel, maar vervolgens blijft ie heel lang laden om toe te voegen en vervolgens de melding dat het mislukt. Bij de buurman is het in een paar seconden gefixt. Het vermoeden is dat het door het modem komt. Deze staat wel ingesteld op 2,4 GHz en heb ook al een reset gedaan. 

Heeft er iemand een tip?

23 Reacties 23
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Een goede aanvulling @Dave! Zo te zien wordt er een Sagemcom F3896LG gebruikt.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@Vincent ik heb ook een Sagemcom F3896LG dit moet geen probleem zijn, omdat ik ze gewoon met Smart Wifi Pods kan verbinden, iets houd of de verbinding loopt niet goed.

 

@Klarlou staat in je modem als je inlogt http://192.168.178.1 dan naar Geavanceerde Instellingen > Draadloos dan Draadloos Signaal deze optie wel aan:

 

Schermafbeelding 2023-01-02 om 16.04.50.png

Klarlou

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Dave! ik heb vlgs mij niet gezegd dat 't bij de buurman wel werkt. 😉  Had ik 't niet over gehad, maar er heeft wel even een buurman gekeken of hij kon helpen (die man is wat handiger met modems enzo dan ik ben), maar ook hij snapte niet dat 't niet werkte. Heb 't net nog weer eens geprobeerd met de camera ongeveer naast het modem en nog steeds kreeg ik 't niet aan de praat...... 

Ook m'n vaste telefoon doet het niet, dus ik heb het idee dat er wat meer aan de hand is. 🙄

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@Klarlou 

Dan kan je beste naar de winkel terug gaan en zeggen dat je hem op geen 1 manier met zelfs inbreng van Leden, Medewerkers etc van Ziggo niet op de Wifi te krijgen is, heb ik ook 1 keer gehad en ze hebben omgeruild en kreeg een nieuwe. Kan zijn dat ze hem moeten bestellen, maar dan gaat ie als defect naar de leverancier terug.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic