Binnenkort wil ik gaan overstappen van Internet Max naar Internet GIGA. Hiervoor dient de AOP - binnenkomend in de huiskamer - vervangen te worden, echter zit ik met het probleem dat het plaatje aan de muur volledig los zit, zoals op de foto gezien kan worden.
Alvorens ik een monteur van Ziggo benader om de AOP te vervangen was mijn vraag of ze dit ook kunnen verhelpen of dit via een andere partij (zo ja, wie?) dient te gebeuren.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het AOP (waarschijnlijk een GUT 14D) is verouderd en ongeschikt voor DOCSIS 3.1 + Internet Giga. Dat geldt ook voor de splitter (MCP-03) en F/F-kabel naar het modem, deze moet worden vervangen door een POA-01-B en IEC/F-kabel. Het AOP valt onder verantwoordelijkheid van Ziggo en moet door een monteur worden vervangen.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een monteursafspraak inplannen en nieuw aansluitmateriaal toesturen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het AOP (waarschijnlijk een GUT 14D) is verouderd en ongeschikt voor DOCSIS 3.1 + Internet Giga. Dat geldt ook voor de splitter (MCP-03) en F/F-kabel naar het modem, deze moet worden vervangen door een POA-01-B en IEC/F-kabel. Het AOP valt onder verantwoordelijkheid van Ziggo en moet door een monteur worden vervangen.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een monteursafspraak inplannen en nieuw aansluitmateriaal toesturen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
dat plaatje zit een nieuwe bij bij het nieuwe aop. de monteur zorgt ervoor dat dit netjes op de muur vast komt te zitten 😉
Hartelijk dank voor jullie reacties! Kan de monteur (in afwachting van een Ziggo-medewerker) al worden ingezet alvorens de materialen voor internet Giga in huis zijn (los van installatie van het modem)?
een monteur kan het aop vervangen. bij je gigamodem zit een nieuwe splitter en kabel voor het modem. die kun je dus zelf aansluiten
Hartelijk dank voor al jullie spoedige reacties, ik wacht een medewerker af voor het inplannen van een monteursafspraak.
Hi @NLegendkiller! Daar was ik al!
Ik heb gelijk een monteur ingepland voor je zodat die het even netjes kan maken en het e.e.a. kan veranderen. Ik stuur je ook nog een splitter en kabel op zodat dat ook gelijk nieuw is!
Morgenmiddag tussen 12.00-18.00 komt er iemand bij je langs. Past het niet? Dan kan je de afspraak wijzigen via MijnZiggo!
Hartelijk dank @Carlien !
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.