1
Vraag
2
Reacties
NLegendkiller

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Loszittend AOP punt

Binnenkort wil ik gaan overstappen van Internet Max naar Internet GIGA. Hiervoor dient de AOP - binnenkomend in de huiskamer - vervangen te worden, echter zit ik met het probleem dat het plaatje aan de muur volledig los zit, zoals op de foto gezien kan worden.

Alvorens ik een monteur van Ziggo benader om de AOP te vervangen was mijn vraag of ze dit ook kunnen verhelpen of dit via een andere partij (zo ja, wie?) dient te gebeuren.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Het AOP (waarschijnlijk een GUT 14D) is verouderd en ongeschikt voor DOCSIS 3.1 + Internet Giga. Dat geldt ook voor de splitter (MCP-03) en F/F-kabel naar het modem, deze moet worden vervangen door een POA-01-B en IEC/F-kabel. Het AOP valt onder verantwoordelijkheid van Ziggo en moet door een monteur worden vervangen.

 

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een monteursafspraak inplannen en nieuw aansluitmateriaal toesturen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Bekijk in context

7 Reacties 7
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Het AOP (waarschijnlijk een GUT 14D) is verouderd en ongeschikt voor DOCSIS 3.1 + Internet Giga. Dat geldt ook voor de splitter (MCP-03) en F/F-kabel naar het modem, deze moet worden vervangen door een POA-01-B en IEC/F-kabel. Het AOP valt onder verantwoordelijkheid van Ziggo en moet door een monteur worden vervangen.

 

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een monteursafspraak inplannen en nieuw aansluitmateriaal toesturen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

dat plaatje zit een nieuwe bij bij het nieuwe aop. de monteur zorgt ervoor dat dit netjes op de muur vast komt te zitten 😉

NLegendkiller
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hartelijk dank voor jullie reacties! Kan de monteur (in afwachting van een Ziggo-medewerker) al worden ingezet alvorens de materialen voor internet Giga in huis zijn (los van installatie van het modem)?

Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

een monteur kan het aop vervangen. bij je gigamodem zit een nieuwe splitter en kabel voor het modem. die kun je dus zelf aansluiten

NLegendkiller
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hartelijk dank voor al jullie spoedige reacties, ik wacht een medewerker af voor het inplannen van een monteursafspraak.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @NLegendkiller! Daar was ik al! 

Ik heb gelijk een monteur ingepland voor je zodat die het even netjes kan maken en het e.e.a. kan veranderen. Ik stuur je ook nog een splitter en kabel op zodat dat ook gelijk nieuw is! 

Morgenmiddag tussen 12.00-18.00 komt er iemand bij je langs. Past het niet? Dan kan je de afspraak wijzigen via MijnZiggo! 

NLegendkiller
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hartelijk dank @Carlien !

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic