Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo zou iemand me kunnen helpen heb mijn wifi systeem aangepast en nu was mijn gekochte wifipod overbodig heb hem verkocht maar blijkbaar kan de nieuwe eigenaar hem niet instaleren omdat ie losgekoppeld moet worden nr van de wifipod staat in mijn persoonlijke gegevens bij opmerkingen! Bvd
@moderator
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb de SmartWifi pod voor je losgekoppeld en deze kan in gebruik worden genomen door de nieuwe eigenaar.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Ik heb de SmartWifi pod voor je losgekoppeld en deze kan in gebruik worden genomen door de nieuwe eigenaar.
Bedankt daarvoor!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...