Jongens,
Ik kom er maar niet uit. Daarnaast is het heel bewerkelijk dat het in het Ziggo modem niet mogelijk is om een ingevoerde poort filtering te editen dus je mag elke keer dat ipv6 adres weer uittikken. Ik heb nu het volgende erin staan:

Maar als ik mijn telefoon op KPN Mobiel zet (en op watismijnip.nl netjes een ipv6 zie) krijg ik http://[2a02:a212:a680:300:e043:a7fe:5e00:e5bd]:8000/ niet open. Is er iemand die deze wel open krijgt? Of doe ik nog steeds iets verkeerd.
Ik ben 58, begonnen met een 8080 processor, wordperfect op een 2 cd spelers hoge harddisk, novell 2.kruik op een coax netwerk.... ben best wel ver gekomen maar hier krijg ik de vinger niet op de zere plek. En ik probeer nog altijd bij te leren.
@Bertik heb het modem op statefull gezet
@efokxosld je in mijn screenprint kan zien heb ik hopelijk je advies goed opgevolgd
Het zou toch mooi zijn als ik zo mijn icecast op ipv6 kan krijgen. Btw poort 8000 is voor het openen van de webpagina, poort 8001 voor het met deze server connecten van een streamer. En ik snap wel dat ik noch op een niche gebied bezig ben maar het is eigenlijk een wevserver op poort 8000 openzetten voor de buitenwereld, toch?
Iedereen een heel fijne avond en iedereen ook bedankt voor het meedenken. Dat is wel weer het mooie van deze community.