Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo,
Vandaag is door een Ziggo monteur een nieuw modem geïnstalleerd omdat de oude Modem niet meer functioneerde. Ik heb een domotica gestuurd huis met vaste ip adressen die allemaal zijn ingesteld op 192.168.1. etc… maar kan in de modem -instellingen de 178 niet vervangen naar 1.
bij het vorige modem is dat ook door een moderator veranderd zodat ik het lokale adres van het modem kan veranderen naar 192.168.1.1 . Dan werkt mijn domotica gestuurde huis ook weer als voorheen. Wil
iemand dat alsjeblieft aanpassen zodat ik dat weer zelf kan veranderen??
bvd
marco
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vandaag kon ik de laatste range van het IP adres van de router aanpassen naar de waardes die ik wilde.. alles functioneert weer als vanouds. Dank!!
Goedemiddag @marcowiepking,
Je wilt graag de laatste ocetten v.d. DHCP Range van de modemrouter wilt aanpassen, alleen ik begrijp dat dit nu niet lukt. Ik heb voor jou een verzoek ingediend bij een van onze specialisten om de configuratie op jouw modem aan te passen. Binnen 24 tot 48 uur moet je in staat zijn de laatste ocetteten v.d. DHCP Range aan te passen.
Dank je wel Paul, hopelijk is het dan weer geregeld. Laat het weten.
gr
marco
Vandaag kon ik de laatste range van het IP adres van de router aanpassen naar de waardes die ik wilde.. alles functioneert weer als vanouds. Dank!!
Yes! @marcowiepking, top! Fijn dat alles weer goed is nu 😄
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.