QF

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-mailadres (@home) niet zichtbaar in Mijn Ziggo

Hi,

 

Ik heb een @Home.nl email adress waar ik het wachtwoord niet meer van weet. Als ik het wachtwoord probeer te resetten dan wordt een nieuw wachtwoord verstuurd naar ditzelfde @Home.nl email adres... dat werkt dus niet. 

 

Ik heb een hele tijd met de klantenservice aan de lijn gehangen maar die kon mij ook niet verder helpen. 

 

Als ik inlog in mijn ziggo is er geen email adres wat ik kan bewerken. Dit is dus geen optie. 

 

Wat moet ik doen om toegang tot mijn email adres te krijgen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @QF 
Goed nieuws! De case is verwerkt en het e-mailadres is omgehangen naar jouw huidige klantnummer. Als het goed is heb je hierover ook al een bevestiging per e-mail gekregen 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Werkt dit niet?

Nieuw e-mail wachtwoord kiezen | Klantenservice | Ziggo

 

Weet je ook je mijn ziggo wachtwoord niet. Dan kun je via deze link per post inloggegevens ontvangen.

 

Een nieuw wachtwoord - Ziggo

 

D

QF
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi,

 

Met betrekking tot je 1e link, nee, dat werkt niet. Zoals ik al aangaf staan er geen emailadressen in de mijn ziggo omgeving.

 

En het mijn ziggo wachtwoord weet ik, maar heb ik verder vrij weinig aan.

Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Je probleem is dus eigenlijk dat je @Home adres niet in de mijn ziggo omgeving staat.

 

Is dit een oud adres wat ooit op een ander/vorig abonnement is afgesloten?

 

Zet je gegevens in je profiel (Inc. e-mail adres, alleen zichtbaar voor ziggo) dan kan een moderator je verder helpen

QF
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ok... dat heb ik gedaan...

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @QF, welkom hier!

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je gisteren al contact hebt gehad met één van mijn collega's. Er is een case aangemaakt om het e-mailadres te herstellen onder jouw huidige klantnummer. Het e-mailadres is namelijk gekoppeld aan jouw oude klantnummer en om deze reden niet zichtbaar in jouw huidige Mijn Ziggo account. De uitkomst van de case moeten we even afwachten. We houden dit hier in de gaten en zullen een update plaatsen als de case is verwerkt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @QF 
Goed nieuws! De case is verwerkt en het e-mailadres is omgehangen naar jouw huidige klantnummer. Als het goed is heb je hierover ook al een bevestiging per e-mail gekregen 🙂

Uitgelicht topic