1
Vraag
2
Reacties
ElPol

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Locatie SmartWiFi Pod handmatig aanpassen zonder nieuwe installatie mogelijk?

Bij het installeren van de Smartwifi pod komt er (2) achter de naam van de locatie te staan.

Blijkbaar staat er een andere pod met dezelfde locatie geïnstalleerd, wat niet klopt, is ook nergens terug te vinden.

Je kunt alleen een nieuwe locatie instellen, pak je dezelfde locatie, in dit geval Zolder, dan komt er een (3) achter de naam te staan.

Ook als ik de Pod verwijder en opnieuw installeer komt er weer de (2) achter de locatie terug te staan

Iemand een idee hoe dit is aan te passen, liefst zonder opnieuw installeren, alles werkt nu als een zonnetje, wil ik zo houden.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75743Posts
  • 5170Oplossingen
  • 22216Likes

Heb je eerder wifipods gehad?

Je kunt dit nog niet veranderen, Ziggo is er mee bezig om dit weg te krijgen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75743Posts
  • 5170Oplossingen
  • 22216Likes

Heb je eerder wifipods gehad?

Je kunt dit nog niet veranderen, Ziggo is er mee bezig om dit weg te krijgen.

ElPol
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Ik heb nog 2 andere WiFi Pods, daar staan de namen wel goed, dus geen getallen tussen haakjes achteraan, totaal 3 pods.

Waar het over gaat heeft “(2)” staan achter de locatie, dus “Zolder (2)” en ik heb maar 1 Zolder 😉

Er heeft nog nooit een getal achter de locatie van de pods gestaan, zijn ook allemaal verschillende locaties.

Laten we hopen dat Ziggo snel is om dit weg te krijgen 👍🏼

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic