Bij het installeren van de Smartwifi pod komt er (2) achter de naam van de locatie te staan.
Blijkbaar staat er een andere pod met dezelfde locatie geïnstalleerd, wat niet klopt, is ook nergens terug te vinden.
Je kunt alleen een nieuwe locatie instellen, pak je dezelfde locatie, in dit geval Zolder, dan komt er een (3) achter de naam te staan.
Ook als ik de Pod verwijder en opnieuw installeer komt er weer de (2) achter de locatie terug te staan
Iemand een idee hoe dit is aan te passen, liefst zonder opnieuw installeren, alles werkt nu als een zonnetje, wil ik zo houden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je eerder wifipods gehad?
Je kunt dit nog niet veranderen, Ziggo is er mee bezig om dit weg te krijgen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je eerder wifipods gehad?
Je kunt dit nog niet veranderen, Ziggo is er mee bezig om dit weg te krijgen.
Ik heb nog 2 andere WiFi Pods, daar staan de namen wel goed, dus geen getallen tussen haakjes achteraan, totaal 3 pods.
Waar het over gaat heeft “(2)” staan achter de locatie, dus “Zolder (2)” en ik heb maar 1 Zolder 😉
Er heeft nog nooit een getal achter de locatie van de pods gestaan, zijn ook allemaal verschillende locaties.
Laten we hopen dat Ziggo snel is om dit weg te krijgen 👍🏼
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.