eriksimon
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Links werken niet in emails

In één van mijn forum accounts (https://www.logicprohelp.com/) zijn de links sinds kort inactief in de notificatie-emails, ik kan er niet langer op klikken om te worden doorgestuurd naar de betreffende forumpost, ik moet nu select-copy-pasten, wat gewoon onnodig en irritant is. Ik kan ook nergens een commando vinden om dit weer aan te zetten. Is daar een mogelijkheid voor?
De "fout" moet bij Ziggo liggen, want dezelfde links werken nog wél vanaf mijn mobiele telefoon.
Ik heb al gebeld met de helpdesk, die verwezen me door naar dit forum. Zou fijn zijn als iemand weet hoe dit op te lossen.
Uitgelicht
4 Reacties 4
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6772Reacties
  • 772Oplossingen
  • 1644Likes

Hoi eriksimon,

Open je de mail op je pc via een email client of via de webmail?
Je kunt de webmail hier vinden, ben benieuwd of het daar wel lukt.

Zo niet, probeer eens control in te drukken en ingedrukt te houden en dan klikken?

Groet,
Evert
eriksimon
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ha Evert, je antwoord is gewaardeerd, maar ik heb de snellere route gekozen en dat account's email adres veranderd - nu komen de mails binnen op mijn gmail account, waar de links wél gewoon werken.
Ik begrijp dat het de één of andere über-veiligheidsmaatregel is van Ziggo, maar dit soort van "idioot-beschermings-maatregelen" zijn mij een beetje te veel - ze maken meer kapot dan ze repareren.
Ik ben een beetje pissig op Ziggo - they are "trying too hard" (en zijn ook iets te vaak offline of hebben anderssoortige vervelende storingen). Ik zit al sinds 1992 op het net; ik vind hun gebabysit een beetje te veel.

Maar jij bedankt voor je hulpvaardigheid.

Erik.
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6772Reacties
  • 772Oplossingen
  • 1644Likes

Hoi Erik,

Zo kan het inderdaad ook 🙂
Misschien kan een Ziggo moderator hier wat diepzinnigs over kwijt of de tip doorgeven aan de afdeling die over de mail gaat.

Ze komen vanzelf langs alle topics.

Groeten!
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3690Reacties
  • 207Oplossingen
  • 1269Likes

Ik wil natuurlijk altijd iets doorgeven, maar dan moeten we wel helder hebben wat 🙂

Als door copy pasten de link wel werkt weten we in ieder geval dat de urls bereikbaar zijn op het Ziggo netwerk.
Het is nog niet duidelijk met welk mail programma de links zijn geopend door eriksimon.

Een goede test is via Ziggo webmail op die links te klikken, als die links dan wel werken dan is alles waar wij invloed op hebben werkend. Dan zit de oorzaak in het e-mail programma op of in je browser, of zelfs in beveiliging software op de computer. Wanneer die links in webmail ook niet niet werken doen inderdaad wij iets niet goed.

Uitgelicht topic