Lamboe69
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Limiet E-mails versturen

Goededag,

 

Kan iemand mij vertellen, wat de maximale aantal mails is wat ik kan versturen via Ziggo?

Staat dit nog steeds op 650 per 24 uur met SMTP?

Volgen berichtje uit 2018:

Lamboe69_0-1627551771594.png

Of klopt dit niet mee?

Edwin

 

3 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2414Posts
  • 378Oplossingen
  • 388Likes

Goedemiddag @Lamboe69,

Welkom op de Community! 
Ook goed dat je deze tabel hebt gevonden, deze genoemde quota zijn nog steeds van toepassing op smtp.ziggo.nl.
 

Bekijk in context

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47764Posts
  • 2893Oplossingen
  • 10530Likes

@JoopBlokhut Niet over het dagverbruik heengaan, maar dat is een flauwe opmerking.

 

Ziggo mail is een consumentenproduct met beperkte mogelijkheden.

Als je heel veel mail verstuurd is het waarschijnlijk veel handiger om een eigen domeinnaam met mailfunctie bij een provider te nemen, dan kun je vrijwel onbeperkt mail versturen.

 

b.v. Email Hosting: e-mailen met je eigen domeinnaam

Bekijk in context

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47764Posts
  • 2893Oplossingen
  • 10530Likes

Ah, je wordt in het geheel geblokt.

 

Dan is de volgende stap de juiste:

Geef Mijn Ziggo en ook je mailadres een ander wachtwoord, dan zou het na een uur weer moeten werken.

Tot je de volgende keer weer over de limiet gaat, dan komt er weer een blok op.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47764Posts
  • 2893Oplossingen
  • 10530Likes

Dat is in nevelen gehuld.

Mogelijk kan een Ziggo moderator dit helder krijgen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2414Posts
  • 378Oplossingen
  • 388Likes

Goedemiddag @Lamboe69,

Welkom op de Community! 
Ook goed dat je deze tabel hebt gevonden, deze genoemde quota zijn nog steeds van toepassing op smtp.ziggo.nl.
 

Bekijk in context

JoopBlokhut
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Als ik over het dagverbruik ga wordt mijn mailprogramma geblokkeerd met de mededeling dat in het te versturen bestand, spam is geconstateerd. Hoe kan ik dit oplossen?

JoopBlokhut
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Erik p,

ik heb een mail zend programma op VB. Dat werkte goed binnen de maximale grens van 1000 per dag.

Nu wordt steeds bij een verzend poging een melding gegeven dat er spam is ontdekt en de gehele sessie wordt vervolgens gestopt. Kan je mij helpen om deze spamblokkade  op te heffen?

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47764Posts
  • 2893Oplossingen
  • 10530Likes

@JoopBlokhut Niet over het dagverbruik heengaan, maar dat is een flauwe opmerking.

 

Ziggo mail is een consumentenproduct met beperkte mogelijkheden.

Als je heel veel mail verstuurd is het waarschijnlijk veel handiger om een eigen domeinnaam met mailfunctie bij een provider te nemen, dan kun je vrijwel onbeperkt mail versturen.

 

b.v. Email Hosting: e-mailen met je eigen domeinnaam

Bekijk in context

JoopBlokhut
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bert,

het probleem is dat ziggo mijn mails als spam ziet. Hoe kan ik dat nu oplossen?

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47764Posts
  • 2893Oplossingen
  • 10530Likes

Ah, je wordt in het geheel geblokt.

 

Dan is de volgende stap de juiste:

Geef Mijn Ziggo en ook je mailadres een ander wachtwoord, dan zou het na een uur weer moeten werken.

Tot je de volgende keer weer over de limiet gaat, dan komt er weer een blok op.

Bekijk in context

JoopBlokhut
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt, ga het proberen.

Top

Uitgelicht topic