BMulders_76

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lichtje connectbox blijft rood branden

Lichtje connectbox blijft rood branden maar alles werkt verder gewoon.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @BMulders_76, welkom hier!

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat het internet werkt en je online bent. Wel kan ik mij voorstellen dat je je zorgen maakt vanwege het rode lampje dat je ziet branden. Als ik je bericht lees, dan vermoed ik dat je dit ziet:


In de meeste gevallen betreft dit een hardware probleem. We kunnen het modem dan voor je omruilen, zodat je een nieuw modem ontvangt. Laat je mij weten of je dit graag wilt?

Bekijk in context

8 Reacties 8
puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1063Likes

Bedankt voor de melding. > klik <

BMulders_76
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is het lampje van de power trouwens.

 

Hieronder staan de test resultaten met mogelijke tips
1 Je hebt een IPv4-adres voor internet.
2 Het modem heeft een verbinding met het netwerk.
3 De Connect Box kan verbinding maken met het publieke internet. (b.v. Google)
4 De temperatuur van de Connect Box is normaal.
5 Je maakt geen gebruik van de Telefonie dienst.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @BMulders_76, welkom hier!

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat het internet werkt en je online bent. Wel kan ik mij voorstellen dat je je zorgen maakt vanwege het rode lampje dat je ziet branden. Als ik je bericht lees, dan vermoed ik dat je dit ziet:


In de meeste gevallen betreft dit een hardware probleem. We kunnen het modem dan voor je omruilen, zodat je een nieuw modem ontvangt. Laat je mij weten of je dit graag wilt?

puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1063Likes

lampjes modem.jpg

BMulders_76
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dan graag inderdaad een nieuwe opsturen aub. Dank je

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@BMulders_76 Het nieuwe modem is voor je aangevraagd. Deze wordt binnen enkele dagen bezorgd door Post NL. Uiteraard ontvang je een Track&Trace per e-mail zodra de zending bij Post NL is aangemeld. 

Het oude modem ontvangen we graag retour. Je mag deze retourneren in de doos van het nieuwe modem naar onderstaand adres. Ik raad je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren.

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

P.boon

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem, rood licht maar alles doet het gewoon. Liefst heb ik ook een ander. Groeten p.boon

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1105Posts
  • 115Oplossingen
  • 548Likes

Hi @P.boon goed dat je dit meldt op onze Ziggo Community, welkom hier! Natuurlijk hartstikke mooi dat alles gewoon werkt, maar zo'n rood lampje hoort er eigenlijk niet te zijn. Ik heb eerst eens een blik geworpen op het signaal op je modem en dat is niet helemaal in orde. Start het modem eens opnieuw op en test eens een andere kabel als je deze in huis hebt. Je mag ook altijd een foto toevoegen van het eerste aansluitpunt in jouw woning én de aansluiting van jouw modem, dan kunnen we daar ook eens naar kijken! 

Uitgelicht topic