Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb een nieuwe laptop en wil
safe online erop
zetten. Volgens Mijn Ziggo zijn er al 5 licenties in gebruik maar ik heb geen idee welke licentie voor welk apparaat is. Ze heten device en device1, 2, 3 en 4.
Hoe kan ik er nog achterkomen welke licentie waarvoor gebruikt is? Anders is mijn idee om alle licenties te verwijderen en opnieuw aan te melden. Geen idee hoe het werkt maar waarschijnlijk heb ik niet eens alle apparaten meer in huis. De aanmelding dateert van 2017.
Heeft iemand een tip?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Dorien1 ik hoop de tip te hebben, er is een stappen plan voor.
Ga even naar www.ziggo.nl en log in op Mijn Ziggo
Ga vervolgens naar producten en dan naar Tabblad Internet en scroll naar Beveiliging
Als je die aanklikt komt je Licentie scherm tevoorschijn en daar kan je oude licentie's van verwijderen.
Op deze pagina lees je de stappen en uitleg van Ziggo Safe Online informatie hoe te handelen
@Dorien1 ik hoop de tip te hebben, er is een stappen plan voor.
Ga even naar www.ziggo.nl en log in op Mijn Ziggo
Ga vervolgens naar producten en dan naar Tabblad Internet en scroll naar Beveiliging
Als je die aanklikt komt je Licentie scherm tevoorschijn en daar kan je oude licentie's van verwijderen.
Op deze pagina lees je de stappen en uitleg van Ziggo Safe Online informatie hoe te handelen
Dat lijkt me inderdaad het makkelijkste, @Dorien1! Daarna kun je weer 5 apparaten toevoegen 🙂 Laat je weten of het gelukt is?
Dit is inderdaad gelukt 😁
dank je wel!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...