1
Vraag
2
Reacties
Dorien1

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Licenties safe online

Ik heb een nieuwe laptop en wil

safe online erop

zetten. Volgens Mijn Ziggo zijn er al 5 licenties in gebruik maar ik heb geen idee welke licentie voor welk apparaat is. Ze heten device en device1, 2, 3 en 4.

Hoe kan ik er nog achterkomen welke licentie waarvoor gebruikt is? Anders is mijn idee om alle licenties te verwijderen en opnieuw aan te melden. Geen idee hoe het werkt maar waarschijnlijk heb ik niet eens alle apparaten meer in huis. De aanmelding dateert van 2017.

Heeft iemand een tip?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Dorien1  ik hoop de tip te hebben, er is een stappen plan voor.

Ga even naar www.ziggo.nl en log in op Mijn Ziggo 

Ga vervolgens naar producten en dan naar Tabblad Internet en scroll naar Beveiliging

Als je die aanklikt komt je Licentie scherm tevoorschijn en daar kan je oude licentie's van verwijderen.

 

Op deze pagina lees je de stappen en uitleg van Ziggo Safe Online informatie hoe te handelen 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Dorien1  ik hoop de tip te hebben, er is een stappen plan voor.

Ga even naar www.ziggo.nl en log in op Mijn Ziggo 

Ga vervolgens naar producten en dan naar Tabblad Internet en scroll naar Beveiliging

Als je die aanklikt komt je Licentie scherm tevoorschijn en daar kan je oude licentie's van verwijderen.

 

Op deze pagina lees je de stappen en uitleg van Ziggo Safe Online informatie hoe te handelen 

Dorien1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
  • Bedankt Dave! Ik neem aan dat ik dus het beste maar alle licenties verwijder en opnieuw installeer? Dus dat ik niet meer uitzoek welke licenties bij welk apparaat hoorde?
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dat lijkt me inderdaad het makkelijkste, @Dorien1! Daarna kun je weer 5 apparaten toevoegen 🙂 Laat je weten of het gelukt is?

Dorien1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit is inderdaad gelukt 😁

dank je wel!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic