1
Vraag
2
Reacties
Andre-h

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levert Ziggo glasvezel?

Doet ziggo glasvezel leveren tot in huis

groetjes andre

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Neen. Het laatste stukje vanuit de straat naar je huisaansluiting is kabel.

Bekijk in context

5 Reacties 5
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Neen. Het laatste stukje vanuit de straat naar je huisaansluiting is kabel.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Nee, ziggo levert via coax.

 

 

 

 

 

Op een paar kleine uitzonderingen na. Dit zijn echt speciale gevallen, en dan wordt alsnog een glas naar coax omvoer geleverd. En het is mogelijk via groot zakelijk.

Andre-h
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jammer t-mobiel is op dit moment bij iedere huis in onze straat glasvezel kabel aan het leggen

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ziggo is Docsis 3.1 aan het uitrollen en aan het einde van het jaar landelijk klaar hiermee, de upload kan dan omhoog en waarmee binnen een aantal jaren downloadsnelheden van 10 Gbit/s mogelijk zijn en 2 Gbit/s upload.

Lees vooral ook het forum van T-Mobile, glasvezel lijkt vaak beter en mooier dan het in werkelijkheid is.

T-Mobile voor thuis, Algemeen, Installatie, TV, Wifi, Internet, Bellen, Telefonie | T-Mobile Communi...

 

Hier wordt ook T-Mobile binnenkort aangelegd, maar ik ben nog niet overtuigd, als de TV minder mooi lijkt te zijn en er toch nogal wat problemen zijn met internet.

Ik lees ook al met regelmaat oud-Ziggo klanten die weer terug gekomen zijn naar Ziggo vanwege de problemen met T-Mobile.

 

Kijk in je omgeving wat daar de ervaringen zijn met T-Mobile.

 

Hun communicatie is heel vreemd, zie de kleine lettertjes onderaan deze aanbieding voor mijn adres:

 

Bert_0-1668518162021.png

 

Richard G.

Level 16
  • 1688Posts
  • 84Oplossingen
  • 857Likes

Glas kan kwalitatief beter zijn. Maar T-Mobile begint er pas mee en heeft dus ook "kinderschoen" problemen.

Kwalitatief doet bij bijv. KPN de TV echt niet onder voor Ziggo. Maar er zitten nog andere adders onder het gras buiten de prijzen.

- Opnemen kan in de cloud, maar maximaal 200 uur (bij Ziggo 400 uur) en

- veelal met een maximum van 7 programma's tegelijk (bij Ziggo onbeperkt)

- Er zijn providers die met Canal Digitaal samenwerken voor TV, over de daar gebruikte ontvangers willen er ook nog wel eens klachten zijn.

- Met de DVB-C geschikte TV kun je op elke kamer Ziggo TV kijken (goedkoopste pakket). Bijna elke moderne TV heeft wel een ingebouwde dvb-c decoder. Bij adsl en glasvezel is het alleen netwerk, dus voor elke TV een apart kastje huren.

- Ga je echt fatsoenlijk alles in 1 pakketten vergelijken, zonder de eerste x maanden korting, zit je bij andere providers met dezelfde mogelijkheden en snelheden op glasvezel even duur of duurder dan bij Ziggo.

 

Ik zou heel graag naar glas willen vanwege de up/download, maar prijstechnisch is het qua mogelijkheden gewoon nog niet interessant genoeg voor ons. Wij nemen veel op.

 

Zijn echter wel dingetjes om goed na te kijken. Wat wil je, en wat zijn de mogelijkheden en wat staat er in de kleine lettertjes (is bij Ziggo trouwens ook) dus wat betaal ik straks echt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic