Deze vraag is al eerder gesteld en zogenaamd opgelost, maar dat is niet het geval. Het gaat om deze melding die verschijnt als je in je modem wil inloggen nadat je eerder een wijziging hebt aangebracht:
Let OP!
Een andere gebruiker is op dit moment ingelogd op de Connect Box.
Het probleem doet zich voor wanneer je dingen wijzigt, bijvoorbeeld het SSID, en vervolgens opnieuw verbinding met wifi moet maken via het nieuwe SSID. Het probleem is dan dat je als gebruiker nog ingelogd bent via het vorige SSID. Je kan kennelijk niet twee keer ingelogd zijn (waarom eigenlijk niet?). Het modem logt je kennelijk niet (automatisch) uit nadat een wijziging is doorgevoerd. Dat laatste zou een feature moeten zijn die Ziggo z.s.m. moet inbouwen, want nu wordt voorgesteld dat je je modem opnieuw moet opstarten. Dat kan niet in een huishouden van 5 waarvan er altijd wel 2 online zijn. Opnieuw opstarten is ook meer een work-around dan een oplossing.
Dus graag inbouwen dat het modem automatisch alle gebruikers uitlogt als er wijzigingen worden doorgevoerd. Zolang dit niet is gedaan, is het probleem i.e.g. niet opgelost.
Ziggo let op: veel klanten hebben hier last van!
Ideetje voor dezelfde of volgende sprint: DDNS support inbouwen (!)
voor een volgende sprint: firmware sneller maken
voor de volgende sprint: meerdere gebruikers kunnen definiëren