LKeijzers

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Legacy forward rule Casema op e-mailadres

Goedemiddag,

 

Op mijn e-mailadres bevindt zich nog een legacy forward rule uit het casema.nl tijdperk die ik in webmail niet verwijderd of aangepast krijg. Wie en hoe kan dit opgelost worden? Ik heb met de klantenservice contact gehad en die verwijzen mij naar dit forum. Bedankt!

 

Foutmelding bij pogingen om e.e.a. aan te passen in instellingen:

Fout

Controleer alstublieft uw e-mailfilters omdat deze ongeldig lijken. Antwoord van de server: "Open-Xchange: line 17: error: unknown command 'equire' (only reported once at first occurrence). Open-Xchange: error: validation failed. "
7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hai @LKeijzers! Welkom op de Ziggo Community! 

Wat zuur dat je de doorstuur regel niet verwijderd krijgt! Helaas kunnen wij hem ook niet verwijderen, dus we moeten even achterhalen waarom het fout gaat. Je ziet de doorstuur regel wel staan? Heb je het ook al geprobeerd in een andere browser toevallig?

LKeijzers
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag @Maud bedankt voor je reactie. Het is geprobeerd met alle mogelijke browsers en werkplekken (Safari, Chrome, IE en MSFT Edge) maar overal hetzelfde. Ik heb het idee dat de doorstuurregel jaren geleden is ingesteld onder Instellingen/E-mail/Filter Regels, die laden namelijk niet, waarna dezelfde foutmelding als eerder gemeld verschijnt. Kunnen jullie die regels ook niet opschonen?

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Ik had het graag willen opschonen, maar dat is helaas niet mogelijk 😞 Anders had ik het met alle liefde voor je willen doen! Gaat het om het e-mailadres wat bekend is onder je klantgegevens? Deze kun je hier beter niet delen in verband met privacy! 

LKeijzers
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Maud , erg jammer. Maar het klopt dat het dit betreffende mailadres is.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @LKeijzers,

 

Ik heb hierover voor de zekerheid nog even contact gehad met een collega en uiteraard hoort dit wel opgelost te raken. Begrijp ik ook goed dat de doorstuurregel nog actief is? En zodra je deze via webmail.ziggo.nl aanpassen krijg je in elke mogelijke browser een foutmelding?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19177Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@LKeijzers Heb je nog gekeken naar de vragen die mijn collega Alex in zijn eerdere bericht gesteld heeft? We kijken namelijk graag mee naar een oplossing.

Uitgelicht topic