1
Vraag
2
Reacties
kinds

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Leesbevestiging in Ziggo Mail

Hoi,
weet er iemand hoe je een leesbevestiging aan ziggo mail toe kunt voegen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Hoe wil je de mail versturen?
Met een programma als Outlook zet je dit in de instellingen van Outlook.

In Ziggo Mail via je browser kun je die op de volgende manier instellen in een nieuwe mail:



Let wel, als de andere kant in de instellingen heeft staan om leesbevestigingen nooit te versturen, krijg je nooit een leesbevestiging.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Hoe wil je de mail versturen?
Met een programma als Outlook zet je dit in de instellingen van Outlook.

In Ziggo Mail via je browser kun je die op de volgende manier instellen in een nieuwe mail:



Let wel, als de andere kant in de instellingen heeft staan om leesbevestigingen nooit te versturen, krijg je nooit een leesbevestiging.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Eigenlijk gek wel, ja toch...
Vraag je om een leesbevestiging en als de ander die dan niet accepteert en/of niet geen wil versturen dan heb je eigenlijk aan die bevestiging ook helemaal niets. Dat ze daar niet iets anders op verzinnen waardoor je deze altijd krijgt.

Al hoewel ik wel blij ben dat ik het niet kan versturen want dan weet een spammer ook dat mijn mail bestaat :). Dus van mij mag dat allemaal wel uit blijven eigenlijk 🙂
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Als iemand ziet dat de mail gelezen is, willen veel mensen direct antwoord, zo niet zijn ze soms boos of teleurgesteld, dus uit die leesbevestiging.:relaxed:

Zie het als nu met WhatsApp, daar is nu ook de mogelijkheid om gelezen uit te zetten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic