1
Vraag
2
Reacties
Gerrit Imbos

Level 6
  • 170Posts
  • 1Oplossingen
  • 27Likes

Layout onjuist bij inloggen Connectbox

7373EBE3-CCDB-4EF8-89C3-3C5E9203D0E2.png

De layout na inloggen op de Connectbox is onjuist. De waarden bij de DHCP zijn verschoven. Kan geen regel toevoegen. De kleuren van de letters en cijfers zijn blauw i.p.v oranje. Het systeem is tergend langzaam. Vanuit alle browsers. Wat kan ik doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Karel.

Level 16
  • 1461Posts
  • 168Oplossingen
  • 912Likes

Login direct op het modem http://192.168.178.1 vanaf een computer ipv een mobiel misschien worden de invoervelden dan beter weer gegeven. Of probeer het door je mobiel niet in portrait vast te houden maar in landscape mode.

En maak een backup bestand van je modem instellingen, moet je als nog naar fabrieksinstellingen kan je daarna je instellingen restoren.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 19
  • 14863Posts
  • 2850Oplossingen
  • 6524Likes

Al een router herstart geprobeerd? Bij geen succes fabrieksinstelling.

Inloggen op modem of wifi-versterker | Klantenservice | Ziggo

Gerrit Imbos
Topicstarter
Level 6
  • 170Posts
  • 1Oplossingen
  • 27Likes

Nee niet naar fabrieksinstellingen, kost veel te veel tijd om alles opnieuw in te richten. Heel slecht dat deze Connectbox zo slecht te benaderen is. Wat is de oplossing van Ziggo?

Karel.

Level 16
  • 1461Posts
  • 168Oplossingen
  • 912Likes

Login direct op het modem http://192.168.178.1 vanaf een computer ipv een mobiel misschien worden de invoervelden dan beter weer gegeven. Of probeer het door je mobiel niet in portrait vast te houden maar in landscape mode.

En maak een backup bestand van je modem instellingen, moet je als nog naar fabrieksinstellingen kan je daarna je instellingen restoren.

S4R

Level 15
  • 1223Posts
  • 54Oplossingen
  • 746Likes

Ik snap dat geklooi op een telefoon ook niet om iets te kunnen managen.

Pak gewoon een pc met een browser.

Gerrit Imbos
Topicstarter
Level 6
  • 170Posts
  • 1Oplossingen
  • 27Likes

De reboot heeft geholpen voor de juiste layout. Reboot duurt ook veel te lang. Het systeem blijft zeer traag en roept steeds dat er nog eentje is ingelogd.  Kan niet, ik ben de enige. Haal die extra schil om de modemrouter weer weg. Knoeiwerk zo! 

Gerrit Imbos
Topicstarter
Level 6
  • 170Posts
  • 1Oplossingen
  • 27Likes

Verkeerde en impulsieve reactie, alles gebeurd met desktop!!!! Alle denkbare browser’s gehad.

Gerrit Imbos
Topicstarter
Level 6
  • 170Posts
  • 1Oplossingen
  • 27Likes

Die modem instellingen zal ik backuppen…

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic