Hallo,
Bedoeld u met "...melkflessen..." de Deco M4's ?
Probeert dan u eens één ( of een mix ) van de onderstaande opties :
Controleer of de Deco set de laatst firmware heeft:
-Start de Deco app op uw smartphone
-Kies “Meer” ( vierkantje van 9 puntjes rechts onderin )
-Kies “Voer een update uit voor Deco”
Voor op het apparaat zelf:
-Verwijder/vergeet/reset de oude wifi verbindingen/instellingen.
-Herstart het apparaat
-Nu proberen in te loggen op wifi.
Alleen voor het betreffende apparaat:
-Staat het apparaat aan ? Zo niet, zet deze aan en wacht dan even.
-Start de Deco app op uw smartphone
-Klik op de layout van uw Deco netwerk en klik daarna op het Deco station waarmee het apparaat verbonden is, zodat de lijst met verbonden apparaten te zien is. Staat het betreffende apparaat in de lijst :
Zo nee, is deze dan misschien verbonden met een ander Deco station?
Zo ja, selecteer het apparaat en zet ”Mesh Technologie” uit. Probeer nu op wifi in te loggen.
Alleen voor het betreffende apparaat:
-Zet alle Deco stations behalve de Master ( = het 1ste station ) uit, door b.v. de adapter uit het stopcontact te trekken.
-Nu proberen in te loggen op wifi.
-Zet daarna de andere stations weer aan.
Voor het gehele systeem:
-Start de Deco app op uw smartphone
-Kies onderin op "Meer" ( het vierkantje van 4 puntjes rechts onderin )
-Kies op 'Wifi instellingen"
-Kies op "Geavanceerd"
-Kies "Band"
-Selecteer "Alleen 2,4GHz" of "Alleen 5GHz"
-Nu proberen in te loggen op wifi.
-Zet 5 GHz wifi weer aan ( selecteer "2,4GHz en 5GHz" ), blijft wifi verbinding werken?
Voor het gehele systeem:
-Start Deco app
-Kies “Meer” ( vierkantje van 4 puntjes rechts onderin )
-Kies “Geavanceerd”
-Kies “Snelle roaming” en zet deze uit
-Nu proberen in te loggen op wifi.
-Zet “Snelle roaming” weer aan, blijft wifi verbinding werken? Zo niet, dan deze optie gewoon uitlaten.
Voor het gehele systeem:
-Kies “Meer” ( vierkantje van 4 puntjes rechts onderin )
-Kies "GastNetwerk" en schakel deze in, verander eventueel de naam en stel o.a. de beveiliging in.
-Kies "Geavanceerd" ( alleen voor dit gastnetwerk ) en stel daar eventueel "Alleen 2,4GHz" of "Alleen 5GHz" in.
-Kies bovenin op "Klaar"
Voor het gehele systeem:
-Kies “Meer” ( vierkantje van 4 puntjes rechts onderin )
-Kies "Netwerk Optimalisatie" en start deze.
Leest u dit ook eens: Leidraad voor TP-Link DECO, misschien staat daar nog wat in, wat u niet weet.