HELLUPP! Na 2 uur met Ziggo medewerkers alles te hebben geprobeerd hopelijk iemand hier die het kan oplossen.....
A= Laptop Dell met windows 11 (alle updates gedaan)
B= exact dezelfde laptop Dell met windos 11 (ook alle updates gehad)
C= Ziggo modem/router (witte SmartWifi modem van Arris of Compal, de Connectbox)
D= TP-Link Deco M4 - 3 stuks
E= Smartphone
Ik kan mijn laptop (A) NIET verbinden met het hoofdnetwerk via wifi (D), WEL met het guestnetwerk van (D)
heb een Ziggo modem(C), en de Deco M4 TP-links (D) staan waar ik dus niet op kan inloggen met het hoofdnetwerk
ps. eenzelfde laptop (B) daar lukt het wel mee.... ook met de telefoon lukt het wel.
-> Heb al geprobeerd alles opnieuw te installeren, instellingen te vergelijken tussen de twee laptops, Ziggo heeft ook alles al twee keer gecontroleerd...
Probleem is zoiets dus... :
https://community.spiceworks.com/topic/242246-hp-laptop-won-t-connect-to-main-network-but-will-conne...