Hallo,
Tijdens het downloaden is de rest van mijn internet traag. Als ik torrents download zet ik de max snelheid op 1mb. Het internet is ook traag als ik bijvoorbeeld een spel download via officiele kanalen, zoals World of Warcraft via de Battle.net applicatie van Blizzard Entertainment. Ik heb Ziggo gecontacteerd maar desbetreffend persoon kon mij niet verder helpen en stelde voor dat ik mijn vraag hier stel. Dit probleem bestond een aantal maanden geleden niet. Ik heb een 250mb abbonement, en er zijn 2 computers op een switch aangesloten (deze heeft geen routering functionailiteit), welke weer op het modem is aangesloten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Torrents zetten vaak veel verbindingen op, waardoor routers, switches en ook computers het moeilijk krijgen. Probeer in de instellingen van je torrent programma het aantal verbindingen te beperken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat zegt een speedtest op dslreports.com?
Dit zijn de resultaten:
Speed result of 253.6/24.74 Mbps | DSLReports, ISP Information
Torrents zetten vaak veel verbindingen op, waardoor routers, switches en ook computers het moeilijk krijgen. Probeer in de instellingen van je torrent programma het aantal verbindingen te beperken.
@Steefb Het probleem komt ook voor tijdens het downloaden via officiele kanalen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.