Vraag
Reacties
Oplossing
matthijshoogend
Level 1

Langzaam internet tijdens downloaden

Hallo,

Tijdens het downloaden is de rest van mijn internet traag. Als ik torrents download zet ik de max snelheid op 1mb. Het internet is ook traag als ik bijvoorbeeld een spel download via officiele kanalen, zoals World of Warcraft via de Battle.net applicatie van Blizzard Entertainment. Ik heb Ziggo gecontacteerd maar desbetreffend persoon kon mij niet verder helpen en stelde voor dat ik mijn vraag hier stel. Dit probleem bestond een aantal maanden geleden niet. Ik heb een 250mb abbonement, en er zijn 2 computers op een switch aangesloten (deze heeft geen routering functionailiteit), welke weer op het modem is aangesloten.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Torrents zetten vaak veel verbindingen op, waardoor routers, switches en ook computers het moeilijk krijgen. Probeer in de instellingen van je torrent programma het aantal verbindingen  te beperken.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
efok
Level 17

Wat zegt een speedtest op dslreports.com?

0 Kudos
matthijshoogend
Level 1
Topicstarter
Steefb
Level 20

Torrents zetten vaak veel verbindingen op, waardoor routers, switches en ook computers het moeilijk krijgen. Probeer in de instellingen van je torrent programma het aantal verbindingen  te beperken.

0 Kudos
Ga naar reactie
matthijshoogend
Level 1
Topicstarter

@Steefb Het probleem komt ook voor tijdens het downloaden via officiele kanalen.

0 Kudos