1
Vraag
2
Reacties
matthijshoogend

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Langzaam internet tijdens downloaden

Hallo,

 

Tijdens het downloaden is de rest van mijn internet traag. Als ik torrents download zet ik de max snelheid op 1mb. Het internet is ook traag als ik bijvoorbeeld een spel download via officiele kanalen, zoals World of Warcraft via de Battle.net applicatie van Blizzard Entertainment. Ik heb Ziggo gecontacteerd maar desbetreffend persoon kon mij niet verder helpen en stelde voor dat ik mijn vraag hier stel. Dit probleem bestond een aantal maanden geleden niet. Ik heb een 250mb abbonement, en er zijn 2 computers op een switch aangesloten (deze heeft geen routering functionailiteit), welke weer op het modem is aangesloten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Torrents zetten vaak veel verbindingen op, waardoor routers, switches en ook computers het moeilijk krijgen. Probeer in de instellingen van je torrent programma het aantal verbindingen  te beperken.

Bekijk in context

4 Reacties 4
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1593Likes

Wat zegt een speedtest op dslreports.com?

matthijshoogend
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Torrents zetten vaak veel verbindingen op, waardoor routers, switches en ook computers het moeilijk krijgen. Probeer in de instellingen van je torrent programma het aantal verbindingen  te beperken.

matthijshoogend
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steefb Het probleem komt ook voor tijdens het downloaden via officiele kanalen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic