Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
ERU
Level 2

Langdurige blokstoring postcode 1018LG

Goedemiddag,

Ik ben een nieuwe klant, maar zit sinds de aansluiting al een paar weken zonder internet. 
Iedere paar dagen wordt om 9 am de oplossingsdatum opgeschort naar een volgende dag of paar dagen.

Is er iets zinnigs te zeggen hoe lang dit echt gaat duren? En wat er voor probleem is? 

Dank alvast voor wat opheldering! 

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
KBX458
Oud Community-lid

De moderators kunnen in je abonnementsgegevens  je telefoonnummer ook zien als het goed is. En anders vragen ze er wel om.

Bekijk in context

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb de back up bundel van 100GB voor je aangezet bij het telefoonnummer dat eindigt op 031, @ERU

Bekijk in context

Ga naar reactie
ERU
Level 2
Topicstarter

@Jiri Ha Jiri, monteur is net geweest. Het serial nummer van het nieuwe modem / en wat in het systeem stond kwam niet overeen. Het 'oude' modem is nu weer ingesteld. 
Geen idee of je het kan volgen, maar het werkt en ik ben blij dat het is opgelost. Dank!

Bekijk in context

Ga naar reactie
Uitgelicht
ERU
Level 2
Topicstarter

Storing is opgelost! Dank voor de bundelhulp ☎️

2 Kudos
Ga naar reactie
17 Reacties 17
Meldingen
Aan Uit
KBX458
Oud Community-lid

Als je je postcode en huisnummer plaatst in https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info (alleen zichtbaar voor moderators) dan kan een moderator e.e.a. uitzoeken en je binnenkort van een passende reactie voorzien.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @ERU

Wat een slechte start zo als nieuwe klant. Ik snap heel graag dat je duidelijkheid wilt. Ik beschik op dit moment nog over je volledige adresgegevens, wil je je postcode en huisnummer achterlaten in je profiel en me een seintje geven zodra dat gelukt is? Dan ga ik voor je op onderzoek uit. 

0 Kudos
ERU
Level 2
Topicstarter

Dank Rikst, ik heb het ingevuld. 

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@ERU Dank voor het toevoegen van de adresgegevens aan je Communityprofiel. Ik zie dat er bij jou in de wijk op dit moment een storing speelt op alle dienten. De verwachting is dadt de storing op 29 november 2022 door onze storingsmonteurs opgelost wordt. Heb je toevallig een Vodafone mobiel abonnement? Dan kan ik ter overbrugging gratis Wifi-Back up voor je regelen zodat je tijdelijk via 4G/5G toch kunt internetten en online tv kunt kijken (www.ziggogo.tv / Ziggo GO app). 

0 Kudos
ERU
Level 2
Topicstarter

@Paul  schreef:

@ERUDank voor het toevoegen van de adresgegevens aan je Communityprofiel. Ik zie dat er bij jou in de wijk op dit moment een storing speelt op alle dienten. De verwachting is dadt de storing op 29 november 2022 door onze storingsmonteurs opgelost wordt. Heb je toevallig een Vodafone mobiel abonnement? Dan kan ik ter overbrugging gratis Wifi-Back up voor je regelen zodat je tijdelijk via 4G/5G toch kunt internetten en online tv kunt kijken (www.ziggogo.tv / Ziggo GO app). 


Ja ik heb een Vodafone abonnement. Sterker, daarom wilde ik naar Ziggo…

4g overbrugging zou heel welkom zijn, want ik betaal me suf aan de coffee company nu om daar te kunnen werken op hun WiFi. 

 

 

 

 

 

alvast dank!

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Door in je reactie te klikken op het pijltje rechtsboven, kan je de privé gegevens verwijderen.  

Spammers en andere lieden zijn verzot op telefoonnummers en email adressen. 

ERU
Level 2
Topicstarter

dank!

 

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

De moderators kunnen in je abonnementsgegevens  je telefoonnummer ook zien als het goed is. En anders vragen ze er wel om.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb de back up bundel van 100GB voor je aangezet bij het telefoonnummer dat eindigt op 031, @ERU

Ga naar reactie
ERU
Level 2
Topicstarter

Heel blij mee. 

KBX458
Oud Community-lid

Geef je hier een seintje als de storing is opgelost, óf als je bijna door je bundel heen bent?

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @ERU

Het duurt wel erg lang allemaal en ik vraag mij dan ook ernstig af of dit nog te maken heeft met een storing. Er spelen namelijk ook problemen met de storingsmelder waarop dit allemaal gebaseerd is. 

Ik wil dan ook voorstellen om hiervoor een monteursafspraak in te plannen en dit door een monteur te laten beoordelen. Deze heb ik ingepland voor 01-12 tussen 8.00 & 13.00. Mocht dit niet gelegen komen, mag je de afspraak verplaatsen in Mijn Ziggo. 

Laat je na de afspraak even weten hoe het gegaan is? 🙂

0 Kudos
ERU
Level 2
Topicstarter

Dank @Jiri  , ik laat het je meteen weten na de afspraak. 

ERU
Level 2
Topicstarter

@Jiri Ha Jiri, monteur is net geweest. Het serial nummer van het nieuwe modem / en wat in het systeem stond kwam niet overeen. Het 'oude' modem is nu weer ingesteld. 
Geen idee of je het kan volgen, maar het werkt en ik ben blij dat het is opgelost. Dank!

Ga naar reactie
ERU
Level 2
Topicstarter

Storing is opgelost! Dank voor de bundelhulp ☎️

KBX458
Oud Community-lid

Graag gedaan.

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Super fijn dat het opgelost is, @ERU Nu eindelijk genieten van de diensten 🙂
Omdat je hier toch een lange tijd op hebt moeten wachten, heb ik hiervoor een garantieregeling ingeschoten. 
Per sms wordt deze bevestigd.