Goedemiddag,
Ik ben een nieuwe klant, maar zit sinds de aansluiting al een paar weken zonder internet.
Iedere paar dagen wordt om 9 am de oplossingsdatum opgeschort naar een volgende dag of paar dagen.
Is er iets zinnigs te zeggen hoe lang dit echt gaat duren? En wat er voor probleem is?
Dank alvast voor wat opheldering!
Opgelost! Ga naar oplossing.
De moderators kunnen in je abonnementsgegevens je telefoonnummer ook zien als het goed is. En anders vragen ze er wel om.
Ik heb de back up bundel van 100GB voor je aangezet bij het telefoonnummer dat eindigt op 031, @ERU
@Jiri Ha Jiri, monteur is net geweest. Het serial nummer van het nieuwe modem / en wat in het systeem stond kwam niet overeen. Het 'oude' modem is nu weer ingesteld.
Geen idee of je het kan volgen, maar het werkt en ik ben blij dat het is opgelost. Dank!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je je postcode en huisnummer plaatst in https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info (alleen zichtbaar voor moderators) dan kan een moderator e.e.a. uitzoeken en je binnenkort van een passende reactie voorzien.
Hoi @ERU,
Wat een slechte start zo als nieuwe klant. Ik snap heel graag dat je duidelijkheid wilt. Ik beschik op dit moment nog over je volledige adresgegevens, wil je je postcode en huisnummer achterlaten in je profiel en me een seintje geven zodra dat gelukt is? Dan ga ik voor je op onderzoek uit.
Dank Rikst, ik heb het ingevuld.
@ERU Dank voor het toevoegen van de adresgegevens aan je Communityprofiel. Ik zie dat er bij jou in de wijk op dit moment een storing speelt op alle dienten. De verwachting is dadt de storing op 29 november 2022 door onze storingsmonteurs opgelost wordt. Heb je toevallig een Vodafone mobiel abonnement? Dan kan ik ter overbrugging gratis Wifi-Back up voor je regelen zodat je tijdelijk via 4G/5G toch kunt internetten en online tv kunt kijken (www.ziggogo.tv / Ziggo GO app).
@Paul schreef:@ERUDank voor het toevoegen van de adresgegevens aan je Communityprofiel. Ik zie dat er bij jou in de wijk op dit moment een storing speelt op alle dienten. De verwachting is dadt de storing op 29 november 2022 door onze storingsmonteurs opgelost wordt. Heb je toevallig een Vodafone mobiel abonnement? Dan kan ik ter overbrugging gratis Wifi-Back up voor je regelen zodat je tijdelijk via 4G/5G toch kunt internetten en online tv kunt kijken (www.ziggogo.tv / Ziggo GO app).
Ja ik heb een Vodafone abonnement. Sterker, daarom wilde ik naar Ziggo…
4g overbrugging zou heel welkom zijn, want ik betaal me suf aan de coffee company nu om daar te kunnen werken op hun WiFi.
alvast dank!
Door in je reactie te klikken op het pijltje rechtsboven, kan je de privé gegevens verwijderen.
Spammers en andere lieden zijn verzot op telefoonnummers en email adressen.
dank!
De moderators kunnen in je abonnementsgegevens je telefoonnummer ook zien als het goed is. En anders vragen ze er wel om.
Ik heb de back up bundel van 100GB voor je aangezet bij het telefoonnummer dat eindigt op 031, @ERU
Heel blij mee.
Geef je hier een seintje als de storing is opgelost, óf als je bijna door je bundel heen bent?
Hi @ERU
Het duurt wel erg lang allemaal en ik vraag mij dan ook ernstig af of dit nog te maken heeft met een storing. Er spelen namelijk ook problemen met de storingsmelder waarop dit allemaal gebaseerd is.
Ik wil dan ook voorstellen om hiervoor een monteursafspraak in te plannen en dit door een monteur te laten beoordelen. Deze heb ik ingepland voor 01-12 tussen 8.00 & 13.00. Mocht dit niet gelegen komen, mag je de afspraak verplaatsen in Mijn Ziggo.
Laat je na de afspraak even weten hoe het gegaan is? 🙂
Dank @Jiri , ik laat het je meteen weten na de afspraak.
@Jiri Ha Jiri, monteur is net geweest. Het serial nummer van het nieuwe modem / en wat in het systeem stond kwam niet overeen. Het 'oude' modem is nu weer ingesteld.
Geen idee of je het kan volgen, maar het werkt en ik ben blij dat het is opgelost. Dank!
Storing is opgelost! Dank voor de bundelhulp ☎️
Graag gedaan.
Super fijn dat het opgelost is, @ERU Nu eindelijk genieten van de diensten 🙂
Omdat je hier toch een lange tijd op hebt moeten wachten, heb ik hiervoor een garantieregeling ingeschoten.
Per sms wordt deze bevestigd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.