Verzoeke de smartwifi app ook in landscape uitvoering te leveren.
mvg
Hans
Opgelost! Ga naar oplossing.
De SmartWifi app op m'n iPad is ook alleen in portretmode te gebruiken. Dat komt denk ik omdat deze app gebouwd is voor slimme telefoons, maar het is wel vet-irritant.
Als prettige workaround is er ook de webversie van de Ziggo SmartWifi app en die werkt wèl in landschapmode.
Laat maar weten of dat prettiger werkt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Draait hij niet mee als je het apparaat kantelt?
De SmartWifi app op m'n iPad is ook alleen in portretmode te gebruiken. Dat komt denk ik omdat deze app gebouwd is voor slimme telefoons, maar het is wel vet-irritant.
Als prettige workaround is er ook de webversie van de Ziggo SmartWifi app en die werkt wèl in landschapmode.
Laat maar weten of dat prettiger werkt.
Ook bij Android draait hij niet mee.
Bedankt voor jullie feedback, @Hans en Hanny @Bert en @Wim C.
Ik maak jullie wens bekend bij de ontwikkelaars maar voor nu volstaat het antwoord van Wim C.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.