1
Vraag
2
Reacties
RienS

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lampje op TP link blijft rood branden

Na een storing in mijn Wifinetwerk blijft het lampje op een van mijn 3 tplink M4R, rood branden.

al enkele keren gereset, maar komt steeds weer op rood. Ik denk dat hij stuk is. Iemand een idee wat ik nog kan doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Berend Klompsma

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag, 

 

Ik had al doorgegeven dat ik de TP's weer aan de praat heb. Modem gereset en klaar!

Bedankt voor de reactie.

 

Berend

Bekijk in context

3 Reacties 3
Berend Klompsma

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik weet niet of ik storing in de WiFi heb gehad, maar mijn Deco's M4R (alle 3) branden ook rood en reset helpt niet.

 

Help!

 

Berend

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @RienS, wat vreemd dat jouw derde TP link het signaal niet meer oppakt. Vaak helpt het om hem iets dichter in de buurt van de tweede te zetten om zo het signaal op te pakken. Werkt dit niet? Dan wil ik je vragen om jouw postcode en huisnummer toe te voegen aan het Ziggo Community profiel. 

 

@Berend Klompsma Ik hoop dat je ze inmiddels weer aan de praat hebt. Anders wil ik je vragen om je modem een reset te geven en de Deco set te her installeren via de app. Vergeet niet om te controleren of er nog een software update openstaat. 

Berend Klompsma

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag, 

 

Ik had al doorgegeven dat ik de TP's weer aan de praat heb. Modem gereset en klaar!

Bedankt voor de reactie.

 

Berend

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic