Beste Ziggo,
blij geworden nadat een monteur vanmorgen geweest was, maar vanavond constateer ik toch een probleem, alhoewel ook dit vast goed komt. En ik benader bij deze maar direct de experts 👍
Het volgende:
Ik had de Connectbox ontvangen, op initiatief van Ziggo zelf, om de Technicolor te vervangen. Zo'n 1,5 week geleden heb ik hem aangesloten. Het modem bleef zichzelf echter vaak rebooten, door signaalverlies, wat jullie ook constateerden op afstand. De monteur heeft de wandcontactdoos (of de AOP?) en de splitter vervangen voor nieuwe. (Met de Technicolor heb ik al 12 jaar geen problemen, ook niet met m'n grootste hobby, online racen.)
Na de tests die hij uitvoert welke goed waren (ook de speedtest liet hij even zien) werkt alles prima, geen rebooten van modem meer, hij vertrok en ik was weer blij.
MAAR...... vanavond achter de pc, (ik doe al jaren online racen met maten) een vreselijke 'lag'.
Ik hoef denk ik niet uit te leggen wat dat betekent in race-auto's als je dat ineens hebt.
Had dus al 2 weken niet online gegamed door het rebooten telkens....en nu dit 😞
Dus ondanks dat het modem niet meer reboot heb ik een lag-probleem wat ik nog nooit heb had.
Het heeft niets met instellingen in-game te maken, er is hier nml. niets veranderd, behalve een andere modem en aansluitingen.
Nu zit ik al heel wat te lezen hier op de forums, ook over 'lag', maar elk geval is toch weer anders.
Buitenkabels, patchkasten... van alles, ik weet het helaas niet.
Kunnen de Ziggo experts mij van dit probleem af helpen??
Alvast dank!
mvgr, Martin