1
Vraag
2
Reageer en help mee
Haned

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Lage snelheid binnen bepaalde tijden.

Goedemorgen,

Volgens mij moet er even naar onze instellingen bij Ziggo gekeken worden.
Maandagmorgen was het hopeloos. dit duurde tot ongeveer 12.00.
Woensdagavond was het hopeloos.
Donderdagmorgen was het weer hopeloos tot ongeveer 11:38.
buiten die tijden is de snelheid weer down250 - up25(normaal)

Zo te merken zit er een bepaalde tijd in dat het lagere snelheden geeft.
Dus mijn normale reactie:
"Er zit een instelling bij Ziggo niet goed."
Dit heb ik ook op dit forum gelezen, dat er bij aantal klanten een bepaalde instelling niet goed staat.
Bij wie moet ik zijn om dit vlug na te kijken, want volgens mij kan de monteur, die voor zaterdag staat hier niets aan doen.
4 Reacties 4
Haned
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dezelfde bovenstaande tekst had ik geplaatst op ziggo facebook.
Dit is het antwoord:
"Het lijkt mij juist wel een goed idee om dat door de monteur na te laten kijken. Wat de monteur zal doen is het signaal helemaal uitlezen om te kijken of daarin iets opvallends zit.
Als dat het probleem niet is, dan kan hij een installatie aanleggen om je signaal over een langere periode te meten. We kunnen dan goed zien wanneer je verbindingen verbroken worden en waar dit vandaan komt."

Of dit zo is, weet ik niet.
Steefb

Level 20
  • 15824Posts
  • 2990Oplossingen
  • 7233Likes
Is dit bedraad of wifi?
Hoe meet je je snelheid?
Haned
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedraad en ook rechtstreeks op de witte ziggo modem.
via ziggo speedtest en ook een andere, die hier op het forum wordt genoemd.
http://www.dslreports.com/speedtest

geeft in de tijden ook lagere snelheid
Haned
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
dit soort meldingen, zie ik binnen de modem:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic