Hierbij een update. De situatie is mij helaas ook niet 100% duidelijk. Alles is door de vorige bewoners zo'n 6-7 jaar geleden vernieuwd (alles, dus ook volledige elektra en deze aansluitingen). Volgens een tekening van de elektra zit er een AOP/ISRA op een plek aan de voorkant vd woning waar ik niet bij kan. Daar zit enkel een niet gebruikte inbouwdoos waarachter ik nog net een kabel kan zien, maar meer ook niet. Ik kan er verder ook niet bij. Het gat is niet groter dan de enkele inbouwboos (die er dus nog in zit).
In de de meterkast zit een ISRA punt zoals te zien op onderstaande foto. De kabel uit het ISRA punt verdwijnt in het kabelnetwerk. Ik weet niet 100% zeker, maar ik neem dat dit een soort verlenging is vanuit het eerder genoemde moeilijk/niet bereikbare ISRA punt aan de voorkant vd woning. De meterkast zit in het midden vd woning overigens.
Een andere aanname is dat de ingaande coax linksonder op de splitter van het AOP afkomstig is dat waarschijnlijk dus ook aan de voorkant vd woning zit (en die ik niet kan zien). Geen idee hoe het er tussen de voorkant vd woning en de meterkast eruit ziet. De kruipruimte is heel moeilijk bereikbaar, zeker voor mijn omvang.
De coax rechtsonder op de splitter gaat dus naar de connect box
De ingaande coax linksonder op de splitter verdwijnt de kruipruimte, aanname is naar AOP