dmadroon
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Lage Giga snelheden na verhuizing

hi ziggo community,

ik heb zojuist mn giga aansluiting verhuist naar mn nieuwe woning...200 meter verder op :-). Merkwaardig dingetje, in mn. oude huis kwam ik redelijk dicht tegen de snelheden aan die door giga worden geboden....nu echter kom ik niet verder dan 450-500 mbps gemeten , bekabeld gemeten OP het modem...dmv de ziggo speedtest... iemand enig idee waar ik dit kan melden?? en wat er evt aan te doen??

Schermafbeelding 2021-09-20 om 18.00.29.png

25 Reacties 25
dmadroon
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

hi Ronihd, ik heb zowel een nieuwe cat 5e als een nieuwe cat6 kabel gebruikt (zo vers uit de verpakking...... ik heb er zelf geen stekkers aan gezet.... 

Ronihd
Super Expert
Super Expert
  • 7495Posts
  • 277Oplossingen
  • 2419Likes

Oke duidelijk , dan kan het daar zeker niet aan liggen.

We gaan het horen van je 

Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 312Posts
  • 57Oplossingen
  • 75Likes

Hey @dmadroon! Als het goed is heb je inmiddels de monteur op bezoek gehad. Ik ben natuurlijk benieuwd naar de uitkomst hiervan en naar de huidige snelheid. Voorzie je ons nog van een update? Dat zou top zijn! 

dmadroon
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi Monica, yes ! Sorry door de verhuizing was ik even vergeten te reageren… ik ben top geholpen… inmiddels heb ik bedraad zo’ 800/900 mn en wireless rond de 500 met uitschieters naar 600mb…. Super dus !!

Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 312Posts
  • 57Oplossingen
  • 75Likes

Kijk eens aan, dat is goed nieuws! Ik kan mij overigens goed voorstellen dat je met de verhuizing al druk genoeg was. Rest mij niets anders dan je heel veel woonplezier toe te wensen in de nieuwe woning! 

Ronihd
Super Expert
Super Expert
  • 7495Posts
  • 277Oplossingen
  • 2419Likes

@dmadroon  schreef:

Hi Monica, yes ! Sorry door de verhuizing was ik even vergeten te reageren… ik ben top geholpen… inmiddels heb ik bedraad zo’ 800/900 mn en wireless rond de 500 met uitschieters naar 600mb…. Super dus !!

Wat was het probleem ?? daar ben ik wel nieuwsgierig naar 😉 

Uitgelicht topic