Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik kan mijn LSC lamp alleen verbinden op een 2.4 GHz netwerk, niet op een 5 GHz netwerk. Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is het 5 GHz netwerk op de plaats van je lamp voldoende?
Kan je lamp überhaupt 5 GHz aan?
Wat is er niet goed als je met 2.4 GHz verbindt?
LSC lamp werken alleen maar op 2.4ghz
alle spul van action werken alleen maar op 2,4 ghz
Goedemorgen @ETR en welkom op de Community!
Zo te lezen in de reacties van Steefb en janjanendekids is het niet mogelijk om jouw LSC lamp te verbinden met 5Ghz, vind je dit ook terug in de handleiding?
hoi @ETR,
Succes,
Bam
Bedankt voor jullie reacties.
Mijn vraag is eigenlijk: hóe kan ik mijn netwerk omzetten van 5 naar 2.4 en wat zijn de consequenties? Dan is het probleem namelijk opgelost. Ik weet alleen niet hoe dat moet en ik weet ook niet wat de gevolgen zijn.
@BAM; ik heb eerst contact gehad met de helpdeks. Zij verwees mij echter hierheen omdat zij me niet kon helpen met het omzetten.
Ik ga dat eens proberen! Dankje
Hoi @ETR,
Ben je al in de gelegenheid geweest om bovenstaande te testen?
Hai, welke stappen heb je gemaakt dan?
Ik heb de deurbel van Lsc, en heb net Giganet geinstalleerd.
En heb (te snel) mijn oude profiel van app Lsc gedelete.
Ben al 5 uur aant zoeken vandaag..
alle tips welkom..
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...