PatrickH1969
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kwakkelende verbinding

In januari ook al eens vragen gesteld rondom mijn Wifi verbinding en het wegvallen ervan. 
Ik kreeg toen (naast goede adviezen) ook al een nieuwe modem aangeboden. Ik dacht het wel zonder te kunnen, maar nu maak ik alsnog graag gebruik van het aanbod van destijds.

Op welke wijze kan ik de vraag om een vervangend modem bij ziggo neerleggen?

mvg, Patrick

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 6118Posts
  • 528Oplossingen
  • 2725Likes

Hallo @PatrickH1969,

Welkom terug op de Community. Je schrijft dat je in je vorige topic het advies hebt gekregen om je modem te vervangen. Op dit moment gebruik je een Ubee EVW320B modem. Zoals mijn collega in je eerdere topic laat weten kunnen we dit modem kosteloos vervangen voor een Connectbox. Ik ga alles voor je regelen.

Laat je ons weten wat je ervaringen zijn zodra je het nieuwe modem in huis hebt?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49483Posts
  • 3044Oplossingen
  • 11064Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Mogelijk morgen al.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 6118Posts
  • 528Oplossingen
  • 2725Likes

Hallo @PatrickH1969,

Welkom terug op de Community. Je schrijft dat je in je vorige topic het advies hebt gekregen om je modem te vervangen. Op dit moment gebruik je een Ubee EVW320B modem. Zoals mijn collega in je eerdere topic laat weten kunnen we dit modem kosteloos vervangen voor een Connectbox. Ik ga alles voor je regelen.

Laat je ons weten wat je ervaringen zijn zodra je het nieuwe modem in huis hebt?

Bekijk in context

PatrickH1969
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heel fijn, bedankt voor je (re-) actie.

Uitgelicht topic