Dirk1

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kunnen de Pods SmartWifi i.c.m. Connectbox Giga?

Werken de Pods SmartWifi ook met de Connectbox Giga? Op de site gaat het om de witte modem, maar wij hebben nu een andere modem voor 1000 mb. 

6 Reacties 6
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Welke modem heeft u nu? De kristallen bol is weer eens in storing.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Dirk1 Wat leuk dat je overweegt om gebruik te maken van de Wifi Pods! Deze werken ook in combinatie met de Connectbox Giga. Ik snap dat je dit dubbel checkt vanwege de afbeelding! 

 

Er is goed nieuws 🙂  Bestel je de wifi pods nu, dan krijg je ze de eerste 12 maanden gratis. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Dirk1 Ik heb de pods al een paar maanden draaien icm met de Connectbox Giga en heb op een bedrade aangesloten minstens een download van 600+ Mbps download.

Op een met wifi verbonden pod (een wifi verbinding met het modem en de bedrade pod) heb ik 300+ Mbps download en als ik een kabel erin stop naar mijn laptop, dan 450+ Mbps download.

Casper67

Level 7
  • 167Posts
  • 2Oplossingen
  • 44Likes

@Lotte , nieuwsgierige vervolgvraag op de pods. Weet je ook of de pods het gastnetwerk al aankunnen?

Ik heb de pods gehad toen ze net uit waren, alleen bleken de pods de (interne) wifi en gastnetwerk niet samen aan te kunnen om door te zetten helaas (ben toen over gestapt naar de Deco M4 voorlopig, omdat een gastnetwerk vereist is bij mij). Ik was wel zeer te spreken over de kwaliteit en snelheid van de pods, ze lijken mij ook wat stabieler dan de Deco's van TP-Link.

 

mvgr, Casper

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Casper67 "Weet je ook of de pods het gastnetwerk al aankunnen?"

Nee en dat gaat ook niet gebeuren, mogelijk is die mogelijkheid er wel als er nieuwe pods komen.

Casper67

Level 7
  • 167Posts
  • 2Oplossingen
  • 44Likes

@Bert , dat dacht ik al, thanks voor je reactie. We wachten geduldig af.

Uitgelicht topic