Hallo Mensen,
Kun je toch ook Casten naar een oudere TV (die wel over HDMI beschikt) naar ChromeCast HD met Google TV ?
Met vriendelijke groet
Jan Filarski
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Jan Filarski schreef:Hallo RoWi
Dan zou het dus mogelijk moeten zijn om ook Ziggo Go te kunnen casten naar mijn "bejaarde-" TV op slaapkamer, zodat ik via "Bewaard op Ziggo Go" naar de door mij opgenomen programma's op m'n MediaBox Next kan kijken door deze te streamen ?
Niet casten, direct streamen via de Ziggo Go TV app die u op de GoogleTV HD kan installeren. Maar inderdaad zou u zo toegang moeten krijgen tot het menu Bewaard.
Casten is de term die voor de eerdere generatie Chromecast wordt gebruikt dan kijkt u via de Ziggo Go app op een tablet en cast zo naar een Chromecast.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Via de nieuwe Chromecast HD met GoogleTV hoeven we niet te casten. Deze sluit u op de TV aan en u installeert de gewenste apps op het apparaat zelf. Dit noemen we streamen.
Uiteraard is het wel mogelijk de cast methode te gebruiken mocht er een app ontbreken.
Hallo RoWi
Dan zou het dus mogelijk moeten zijn om ook Ziggo Go te kunnen casten naar mijn "bejaarde-" TV op slaapkamer, zodat ik via "Bewaard op Ziggo Go" naar de door mij opgenomen programma's op m'n MediaBox Next kan kijken door deze te streamen ?
@Jan Filarski schreef:Hallo RoWi
Niet casten, direct streamen via de Ziggo Go TV app die u op de GoogleTV HD kan installeren. Maar inderdaad zou u zo toegang moeten krijgen tot het menu Bewaard.
Casten is de term die voor de eerdere generatie Chromecast wordt gebruikt dan kijkt u via de Ziggo Go app op een tablet en cast zo naar een Chromecast.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.