Vraag
Reacties
Oplossing
Jan Filarski
Level 7

Kun je casten naar ChromeCast HD met Google TV ?

Hallo Mensen,

Kun je toch ook Casten naar een oudere TV (die wel over HDMI beschikt) naar ChromeCast HD met Google TV  ?

Met vriendelijke groet

Jan Filarski

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.
Level 20

@Jan Filarski  schreef:

Hallo RoWi

Dan zou het dus mogelijk moeten zijn om ook Ziggo Go te kunnen casten naar mijn "bejaarde-" TV op slaapkamer, zodat ik via "Bewaard op Ziggo Go" naar de door mij opgenomen programma's op m'n MediaBox Next kan kijken door deze te streamen ?

Niet casten, direct streamen via de Ziggo Go TV app die u op de GoogleTV HD kan installeren. Maar inderdaad zou u zo toegang moeten krijgen tot het menu Bewaard.

Casten is de term die voor de eerdere generatie Chromecast wordt gebruikt dan kijkt u via de Ziggo Go app op een tablet en cast zo naar een Chromecast. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
RoWi.
Level 20

Via de nieuwe Chromecast HD met GoogleTV hoeven we niet te casten. Deze sluit u op de TV aan en u installeert de gewenste apps op het apparaat zelf. Dit noemen we streamen.

Uiteraard is het wel mogelijk de cast methode te gebruiken mocht er een app ontbreken.

Jan Filarski
Level 7
Topicstarter

Hallo RoWi

Dan zou het dus mogelijk moeten zijn om ook Ziggo Go te kunnen casten naar mijn "bejaarde-" TV op slaapkamer, zodat ik via "Bewaard op Ziggo Go" naar de door mij opgenomen programma's op m'n MediaBox Next kan kijken door deze te streamen ?

0 Kudos
RoWi.
Level 20

@Jan Filarski  schreef:

Hallo RoWi

Niet casten, direct streamen via de Ziggo Go TV app die u op de GoogleTV HD kan installeren. Maar inderdaad zou u zo toegang moeten krijgen tot het menu Bewaard.

Casten is de term die voor de eerdere generatie Chromecast wordt gebruikt dan kijkt u via de Ziggo Go app op een tablet en cast zo naar een Chromecast.