1
Vraag
2
Reacties
Jan Filarski

Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Kun je casten naar ChromeCast HD met Google TV ?

Hallo Mensen,

Kun je toch ook Casten naar een oudere TV (die wel over HDMI beschikt) naar ChromeCast HD met Google TV  ?

Met vriendelijke groet

Jan Filarski

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Jan Filarski  schreef:

Hallo RoWi

Dan zou het dus mogelijk moeten zijn om ook Ziggo Go te kunnen casten naar mijn "bejaarde-" TV op slaapkamer, zodat ik via "Bewaard op Ziggo Go" naar de door mij opgenomen programma's op m'n MediaBox Next kan kijken door deze te streamen ?


Niet casten, direct streamen via de Ziggo Go TV app die u op de GoogleTV HD kan installeren. Maar inderdaad zou u zo toegang moeten krijgen tot het menu Bewaard.

 

Casten is de term die voor de eerdere generatie Chromecast wordt gebruikt dan kijkt u via de Ziggo Go app op een tablet en cast zo naar een Chromecast. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Via de nieuwe Chromecast HD met GoogleTV hoeven we niet te casten. Deze sluit u op de TV aan en u installeert de gewenste apps op het apparaat zelf. Dit noemen we streamen.

 

Uiteraard is het wel mogelijk de cast methode te gebruiken mocht er een app ontbreken.

 

 

Jan Filarski
Topicstarter
Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Hallo RoWi

Dan zou het dus mogelijk moeten zijn om ook Ziggo Go te kunnen casten naar mijn "bejaarde-" TV op slaapkamer, zodat ik via "Bewaard op Ziggo Go" naar de door mij opgenomen programma's op m'n MediaBox Next kan kijken door deze te streamen ?

RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Jan Filarski  schreef:

Hallo RoWi

Dan zou het dus mogelijk moeten zijn om ook Ziggo Go te kunnen casten naar mijn "bejaarde-" TV op slaapkamer, zodat ik via "Bewaard op Ziggo Go" naar de door mij opgenomen programma's op m'n MediaBox Next kan kijken door deze te streamen ?


Niet casten, direct streamen via de Ziggo Go TV app die u op de GoogleTV HD kan installeren. Maar inderdaad zou u zo toegang moeten krijgen tot het menu Bewaard.

 

Casten is de term die voor de eerdere generatie Chromecast wordt gebruikt dan kijkt u via de Ziggo Go app op een tablet en cast zo naar een Chromecast. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic